Nytt fra CPSN

Holmesdale Fanatics

Ny draktsponsor for Palace

Jeg poster denne nyheten om Palace etter en diskusjon under Stoke-kampen mandag. Vi var et par stykker som diskuterte GAC-merket som er på Palace-drakta rett over navnet til spillerne, noe som noen av oss synes ser ganske “billig” ut. Det bør holde med én draktsponsor!

Vel, som de fleste vet så er Churchill hovedsponsor for Palace, noe som jeg har grunn til å tro gir £300.000 per sesong. Men avtalen utløper til sommeren, og ny sponsor er, ikke overraskende, nettopp GAC. GAC er et logistikk-firma, for øvrig, og skal etter sigende gi Palace £750.000 per år, altså en 150% bedre avtale en den nåværende! Avtalen er i Championship-sammenheng meget bra.

les mer om GAC og Palace her: http://www.khaleejtimes.com/Displayarticle.asp?xfile=data/sports/2006/March/sports_March418.xml&section=sports&subsection=football

Holmesdale Fanatics

Supportercupen 2006

Trekningen av supportercupen 2006 er klar!

Når vi møtes på Voldsløkka i begynnelsen av juni, har vi i år store sjanser for å gå videre.rnKan det være vårt år i år?

Må si at det var en spennende trekning, og muligheten for målfest og mange poeng er helt klart til stede!

Vi møter følgende lag:

Pulje IrnArsenalrnCrystal PalacernExeter 2rnBolton

Vi åpner mot Arsenal 0920 og de har vi spilt bra mot før. Tror jeg husker at vi spilte 1-1 ved forrige møte.rnBlir nok 3 poeng i år!

Er vel en 15 stykker pr. lag, så jeg håper vi blir en fin gjeng også i år.rnSkal sjekke litt opp rundt antall spillere vi trenger, men send meg en mail og meld dere på!rnDe 15 første vil være med på en historisk opptur i supportercupen for palace!

For påmelding… tom@marius.to

Holmesdale Fanatics

Møtet i CPSS

Referat møte i CPSS fredag 20. januar 2006

Møtet ble holdt på Belfry’s i forbindelse med visning av Palace-Reading. I tråd med supporterklubbens vedtekter, var ikke dette møtet beslutningsdyktig, hvilket vil si at ingen endringer hverken ble eller kunne blitt vedtatt på dette møtet!rnTilstede: Kai Lindseth, Espen Olavesen, Lars Landberg, Christian Noer og etterhvert også Bjørn Flo Knutsen

På møtet ble det diskutert først og fremst hvordan vi skal løse problemet med at Ørneblikket fra sommeren av står uten redaktør (da Christian ikke ønsker å fortsette, samt vil få nok å gjøre med sitt første barn!), og at bladet i flere år har vært preget av uregelmessige utgivelser. Også tidligere har flere av oss diskutert løsninger per mail, og Kai, Espen, Lars, Bjørn og Christian har kommet frem til et forslag som skal diskuteres på årsmøtet 2006! Her følger punktene som omhandler Ørneblikkets og supporterklubbens fremtid:nn (mer…)

Holmesdale Fanatics

Fellestur i påsken?

Som mange har fått med seg, så hadde noen av oss i CPSS et uoffisielt møte fredag kveld, i forbindelse med Reading-kampen. En oppsummering av dette møtet vil bli å finne her på siden i løpet av et par dager, etter at vi som deltok har fått bearbeidet referatet og kan “skrive under på” det vi diskuterte. For ordens skyld kan jeg minne om at møtet på ingen måte var noe årsmøte, og at vi således ikke var en beslutningsdyktig instans i forhold til supporterklubben!

Grunnen til denne nyhetsposten er ikke å friste dere med et møtereferat som ikke er klart, men snarere å informere om et annet viktig emne vi diskuterte på møtet, nemlig fellestur til Selhurst Park! Påskeaften spiller Palace hjemme mot Crewe Alexandra, og det skulle være en glimrende anledning til å ta turen til Sør-London! Enkelte har allerede bestilt fly og hotell, men jeg oppfordrer herved dere som skulle være interessert til å ta kontakt så kan vi kanskje få organisert noe i fellesskap! Jeg kan ikke love at CPSS vil ordne alle formaliteter som billett, fly og hotell, men et felles opplegg skulle kunne la seg ordne. Uansett ville det være hyggelig å være flere norske (eller danske/svenske) Palace-supportere på tur!!

Holmesdale Fanatics

Nyhetsbrev fra supporterklubben

Som dere kan se til høyre, i hvert fall dersom du er innlogget medlem på siden, så er det nå mulig å abonnere på et nyhetsbrev fra CPSS. Jeg ser ikke for meg at dette vil bli en daglig mail-liste, men en del ting tror jeg den kan være fin å brukes til, f.eks. i forbindelse med supportercupen og tv-sendte Palace-kamper.

Så snart det er minst 10 abonnenter, vil jeg sende ut en første mail…

Holmesdale Fanatics

Nettstedet oppgradert

Omsider er endelig utgave 0.7 av web-systemet e107 ferdig, og innstallert her på rednblue.org. Dette betyr ikke voldsomt mye for brukerne, annet enn at alt skal være stabilt her på sidene, noe jeg mener det har vært en stund allerede.

Når det gjelder språket her på sidene, så er det fortsatt dansk som gjelder, da en norsk språkpakke i skrivende stund ikke er tilgjengelig, og jeg ikke har ønske om å lage en fullstendig oversettelse selv…

Skulle det være feil og mangler, så håper jeg at brukerne kan melde fra om disse, slik at jeg kan fikse dem, evt. få hjelp til å få dem fikset. Som tidligere så vil jeg minne om at jeg alltid er interessert i innspill og hjelp i forbindelse med nettstedet til oss skandinaviske Palace-supportere!!

Holmesdale Fanatics

Møte om Ørneblikket og CPSS sin framtid!

En del av oss har i det siste hatt en diskusjon gående om Ørneblikkets framtid. Alle medlemmer er klare over at ting ikke har fungert slik det skal i Supporterklubben den siste tiden, og nå er tiden inne for å møtes og diskutere disse sakene.

Alle som har en mening om hva vi skal gjøre med medlemsbladet og supporterklubben vår i framtida bes herved møte opp på Belfry pub i Lille Grensen (Oslo) førstkommende fredag 20/1 kl. 19.15 for en inngående diskusjon om disse tingene.

Håper så mange som mulig møter opp!rn[Tilføyet af Kai]

Holmesdale Fanatics

Hy Moneys bildebok – “mammarazzi”

TIL ALLE SOM BESTILTE DENNE BOKEN VIA MEG:

Jeg har vært i kontakt med Don Madgwick og nå har vi funnet ut av portotakstene for denne boka. Da det å sende alle i en pakke blir altfor dyrt blir dere nødt til å bestille boka DIREKTE FRA DON. Jeg beklager dette, men det blir både billigst og raskest på denne måten istedenfor at alt går gjenom meg.

Boka koster: £27 (hardback) og £20 (softback)

Porto er £8.95 til Norge (hardback utgave). Softbacken er muligens noe rimeligere.

Don har sagt at han kan få Hy Money til å signere boka til de som bestiller, men da må du skrive hvilken tekst du ønsker skal tå.

Boka kan bestilles direkte fra Don Madgwick og 100 års jubiluems komiteen på e-post: cpfcp2005@hotmail.com

rn[Tilføjet af Kai]

1 83 84 85 86 87 89