Supporterklubben inviterer deg og dine på en ny fellestur! Vi har valgt ut hjemmekampen mot Southampton den 08.03.2014. Dette er en kamp som mest sannsynlig ikke blir flyttet samt at vi kan garantere billetter til alle. Forrige fellestur var vi hele 36 deltakere!

Supporterklubben har god kontakt med Palace og vi skal prøve å få til et opplegg på kampdagen, forhåpentligvis får vi møte representanter fra klubben og spillere mm. Vi vil spise en felles middag på lørdag.

Mer info om hva som skjer på turen blir forløpende presentert her på hjemmesidene!

Håper så mange som mulig har mulighet til å bli med!

Vennligst se mer info på forumet: https://crystalpalace.no/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?4440.0

Jerome Williams, David Gregory, Derek Tieku og Ross Fitzsimons har alle sammen dratt ut på lån melder klubben.

Midtstopper Williams, som fikk sin debut i ligacup kampen mot Bristol City har ankommet Forest Green. 1 mnd. lån i første omgang.

Fitzsimons har gått på lån til Hendon og Gregory er i troppen til Sutton United. Begge er i utgangspunktet lånt ut i 1 mnd.

Spissen Tieku skal score mål i Hayes & Yeading United,

Legger til at Kwesi Appiah er tilbake i Palace etter han har spilt bra for Cambridge og bidratt til deres posisjon på toppen av Conference med 10 mål på 17 kamper.

Les mer her http://www.cpfc.co.uk/news/article/palace-youngsters-get-loan-moves-1269867.aspx#Hx8tQdYov0D2gfLy.99

Vi var en stor gjeng som dro over for å se Palace mot Arsenal. Vi ble til slutt 36 stk, nesten en dobling av rekorden fra i fjor! rnLike før avreise ble det klart at Ian Holloway ga seg på SE25. Dejavu fra fellesturen i fjor, håper ikke dette blir en tradisjon! Da ble IH (nesten på dagen) lansert som ny trener i 2-0 seieren over Blackburn.

Vi startet tidlig, da kick-off var klokken 12:45. Frokost på The George før vi gikk mot The Whitehorse. Her ble vi møtt av stengte dører, hva i alle dager??? Gudskjelov så åpnet kranene for oss, og noen fikk sin frokost også her. Vi vandret videre til Club shop hvor noen fikk kjøpt seg effekter, andre fikk sine effekter i form av påfyll av fludium på Crystals. Her ble vi også møtt av selveste Steve Browett som tok med seg Jonathan Parr, Joniesta og Osman Sow. Vi hilste på eierne av The Cronx Brewery (Palace Ale) samt den lokale pressen som har gjort oss til lokale helter:

http://www.croydonguardian.co.uk/sport/football/crystalpalace/news/10767774.Scandinavian_Eagles_make_their_annual_trip_to_Selhurst_Park/

Meget god stemning!

Det var et fantastisk lydnivå på Selhurst Park denne dagen! Vi hadde flere muligheter til å ta ledelsen i 1. omgang men det stod 0-0 på tavla etter 45 min. Dessverre så startet 2. omgang på værst mulig måte da Guédioura feller Gnabry etter en horribel felling rett etter avspark, straffe. Arteta scorer. Arteta ble så utvist etter felling av Chamackh, vi ante muligheten for å komme tilbake. Giroud satte dessverre punktum med å doble ledelsen i det 87 min. Selv med Arsenals ball dominans så spilte Palace en meget god kamp, dersom vi spiller slik vi gjorde på lørdagen, vil vi plukke mange poeng fremover.

Etter kampen var over så skulle vi i utgangspunktet dratt til puben The Victory, men vi fikk nyss i at Croydon Athletic skulle spille mot Epsom Athletic. Det ble opplyst at banen kun var 10 min gange fra Selhurst Park. Etter ca 30 minutter var vi der. Vi var de eneste som benyttet oss av sjenkestua på stadion. Dog kom det inn en forvilla Engelskmann før avspark, han var forøvrig Viking supporter. Kampen endte 4-3 til hjemmelaget.

Vi tok taxi til restauranten som serverte herlig Thai mat. Her var det meget god stemning før noen tapre sjeler beveget seg til The Portmanor hvor det ble spilt opp til dans. Jokke i Pondus ville ha storkost seg av klientellet som var her. Det ble selvsagt fuktig.

Dagen etter så dro noen av oss å så klovnene spille 0-0 mot Wigan.

Undertegnede vil gjerne rette en stor takk til alle sammen som var med! Spesielt gledelig var det å hilse på noen av deltakerne som var på sin første fellestur, vi håper at dette ga mersmak og at dere blir med igjen på neste tur!

Det er planer om å organisere en ny fellestur på våren. Mer info om dette vil komme fortløpende.

Mvh

Turleder rnKenneth

Palace kalte inn til en pressekonferanse i går kveld, og der ble det klart at Holloway er ferdig i Palace.

Holloway forlater Palace etter 1 år i sjefstolen.

Steve Parish hyller Holloway i et intervju her: http://www.cpfc.co.uk/news/article/parish-tribute-to-remarkable-holloway-1131332.aspx

Vi takker for innsatsen Holloway, og ønsker deg lykke til videre.

Ikke uventet har Dobbie blitt lånt ut. Dobbie kom ikke med i 25-manns troppen til Ian Holloway.

Avtalen er i første omgang til desember 2013.

Vi får håpe han presterer godt i Blackpool, slik at han kan kjempe om å komme med i troppen ved neste registrering.

Lykke til!

Les mer her: http://www.cpfc.co.uk/news/article/dobbie-goes-on-loan-1060607.aspx

Kwesi Appiah lånes ut til Cambridge Utd i en måned kan klubben bekrefte.

23 åringen fikk 5 kamper for oss i fjor, og spilte i ligacup-kampen mot Bristol City.

Kwesi var på utlån i Yeovil i fjor.

Les mer her: http://www.cpfc.co.uk/news/article/appiah-moves-on-loan-1051327.aspx