Forum

Crystal Palace Supporters Scandinavia >> Forum >> Crystal Palace >> Crystal Palace FC
Ny Palace-manager << Forrige tråd | Neste tråd >>
Start ny tråd
Moderatorer: christian, Kåre, Kenneth, Anders, Bjørn, Kai, Inge, Tor Ø
Forfatter Post
christian
26. mai 2006, 00:07
Siter
nettredaktør

Registrert medlem #1
Sted: Oslo
Vel, som alle har fått med seg er Dowie ute. Hvem blir neste mann (eller dame... Eli Landsem, anyone?) i rekken?

Souness er favoritt til å overta, noe som vil få mange av oss til grøsse bare ved tanken på hvordan han kan ødelegge klubben vår.

Ingen er jo ansatt ennå, men hvem er mest skikket? Og hvem vil dere ha? Jeg vet at jeg vil i hvert fall ikke har Graeme Souness!!!!!
Tilbake til toppen
Nettsted
Terje
26. mai 2006, 10:23
Siter
Registrert medlem #13
Hehe..Eli Landsem:) Snakk om dame med hår på brystene Uten å spøke, jeg blir mer og mer usikker mhp Souness. Han har SVÆRT variable resultater, det kan ikke diskuteres. Han fikk ikke Newcaste til å fungere, på tross av vanvittige investeringer. Det svingte aldri av Liverpool heller. Han hentet Gamst Pedersen til Blackburt fra Tromsø, og det kan vel sies å ha vært en suksess. Det kan også være positivt at GS tydeligvis fortsatt (utrolig nok) har et ok navn i england, det kan kanskje medføre at han trekker noen kjente spillere til klubben. Han står for knallhard disiplin, du er enten med ham eller mot han, da kommer man i konflikter. Det ligger implisitt. Endel av spillerne i klubben idag vil nok forsvinne om GS får jobben, det krever ofte utskiftninger for å endre en kultur, det har man sett også i GS sine tidligere jobber. Det kan være interessant å se hva spillere som faktisk har spilt under ham sier. Litt overraskende, men her er hva Stig Inge Bjørnebye mener : "SIB: Jeg har et godt forhold til ham, jeg har kjent ham i ti og et halvt år og holdt kontakten med ham i de årene han ikke var min manager. Jeg liker ham godt, jeg liker de høye kravene han stiller til spillerene sine og han er komprimissløs og det mener jeg han bør være fordi det er ikke rom for forhandling når man kommer opp på dette nivået her og de rammebetingelsene som har kommet til syne pga unge gutter uten noe spesiell ballast får utfordret livsstilen sin og måten man håndterer situasjonen på, da må man ha en knallhard hånd som styrer og den har Souness".
På den annen side, her er hva Henning Berg sier: "Jeg kjenner Souness som trener, og han har mange klare svakheter. Han vil ikke kommentere hvilke svakheter han mener skotten har, men sier rett ut at resultatene det siste året har vært for dårlige". Med de spillerne klubben har og etter å ha brukt så mye penger, så er resultatene altfor dårlige. Så dette er bare bra for Blackburn som klubb også, og jeg er overrasket over at Newcastle valgte ham, fortsetter Berg.

Min konklusjon må bli at jeg er usikker minus, skulle vel helst sett en annen manager i klubben.

[ Endret 26. mai 2006, 10:30 ]
Tilbake til toppen
Bjørn
26. mai 2006, 11:16
Siter

Registrert medlem #23
Sted: Kongsberg
Det kan være at han kan gjøre noe ut av middels bra lag. Og at hans sterke leder stil kommer i konflikt med stjernene. At han er en nivå 2+ manager. En til og ta oss opp, og etablere oss rundt midten? For og være helt ærlig syns jeg GS stinker. Men kan være han har noe og tilføre oss. På CV kan man si at han har gjordt gode lag dårlige, og "dårlige" lag middels.
Og husk han blir vel ikke lenge. Om en halv sesong har han sparken. Og en ny sparket Steve Coppell tar over roret
Tilbake til toppen
Kai
26. mai 2006, 19:10
Siter

Registrert medlem #22
Hvis to så store ego'er som Souness og Jordan skal jobbe sammen blir det bråk. Garantert! Souness har ikke håp i helvete om å få til noe i Palace, han hadde sjansen i Liverpool og Newcastle til å få til noe med store ressurser i ryggen og gikk fullstendig på trynet. I Palace kan han se langt etter ressursene og dermed er han nødt til å feile. Souness vil ødelegge klubben vår og når det gjelder spillere er jo ingen interessert i å komme til oss alikevel, ihvertfall ikke kvalitetsspillere!
Tilbake til toppen
christian
26. mai 2006, 21:42
Siter
nettredaktør

Registrert medlem #1
Tror du overvurderer en del spillere, Kai. Mange fotballspillere er idioter nok til å gå til en klubb der Liverpool-legenden Graeme Souness er manager.

"Han har spilt for Liverpool og vært manager der, dessuten har han vært manager i europeiske toppklubber og Blackburn og Newcastle... han må være veldig flink! Der vil jeg spille, håhå!"
Tilbake til toppen
Nettsted

Hurtigsvar:

Start ny tråd

Gå til:     Tilbake til toppen

Distribuer denne tråden: rss 0.92 Distribuer denne tråden: rss 2.0 Distribuer denne tråden: RDF