| Crystal Palace Supporters Scandinavia >> Forum >> Crystal Palace >> Crystal Palace Supporters Scandinavia | ||
| Palace - Crewe Påskeaften | << Forrige tråd | Neste tråd >> | |
![]()
|
|
| Moderatorer: christian, Kåre, Kenneth, Anders, Bjørn, Kai, Inge, Tor Ø |
| Forfatter | Post |
| christian | |
nettredaktør![]() ![]() Registrert medlem #1
Som nevnt i en nyhetspost på hovedsiden, er det et par av oss som har planer om å se Palace ta i mot Crewe Alexandra Påskeaften, som i år er 15. april. Dersom flere kunne være interessert, kan dere nevne det her i tråden, så kanskje de som ønsker det f.eks. kan bestille hotellrom sammen og dermed spare en del pund! Det glimrende hotellet Jury's Inn i Croydon har ok priser for såkalte Twin-rom, dvs. rom med to separate senger. Dere slipper altså å måtte dele dyne med en annen Palace-supporter |
| Tilbake til toppen |
|
| Gur | |
![]() Registrert medlem #28
Registrert: 5. mar 2005, 18:49Sted: Sotra, utenfor Bergen Innlegg: 4 |
nåkken som veit ka ein sånn tur vil komme på sånn ca? med hotel og fly å alt.. |
| Tilbake til toppen |
|
| christian | |
nettredaktør![]() ![]() Registrert medlem #1
tja. vil tro at du kan få pressa en tur ned til ca. 1500-2000 kr m. fly, hotell og billett. Men det avhenger kort opphold og ugunstige fly-tider, vil jeg anta. Kan forsåvidt få det enda billigere også, dersom du finner skikkelig billige RyanAir-billetter og sover på et billig bed&breakfast, eller evt. ikke har noen overnattinger blir dessverre ikke noen tur på meg i denne omgang, så kanskje det blir noe til høsten... |
| Tilbake til toppen |
|
| Anonym | |
|
Gjest
|
heisan. jeg bare lurte på om noen av dere palace supporterne kunne hjelpe meg med et billig hotell i palace. skal på en paintballtur dit i august/september men vet ikke noe om noen hoteller. geir |
| Tilbake til toppen |
|
![]()
|
|