Forum

Crystal Palace Supporters Scandinavia >> Forum >> Crystal Palace >> Crystal Palace Supporters Scandinavia
Konkurranse?? << Forrige tråd | Neste tråd >>
Start ny tråd
Moderatorer: christian, Kåre, Kenneth, Anders, Bjørn, Kai, Inge, Tor Ø Denne tråden er nå stengt
Forfatter Post
Gaute
24. jan 2006, 17:01
Registrert medlem #55
Sted: Fyllingsdalen
Hva med å ha en tippekonkurranse. Feks. en på høsten og en om våren. Feks 12 palace kamper i slengen.

Kjører i gang med noen premier, eks. drakt, dvd.

Kommer jo an på kossen økonomien er i cpss da, men med adgang kun for betalende medlemmer, tror jeg dette kunne skapt noe liv og kanskje litt flere medlemmer
Tilbake til toppen
christian
24. jan 2006, 17:15
nettredaktør

Registrert medlem #1
Sted: Oslo
Dette er jeg helt enig i, MEN.... og det er et MEN: Vi har tidligere hatt tippekonkurranser, med blandet hell, jeg tror at det er et titalls medlemmer som har deltatt. Vi har tidligere hatt påmeldingsavgift for konkurransen, rett og slett for å finansiere premier. Skal noe liknende være aktuelt igjen, ville jeg foretrekke at en del av medlemskontingenten var øremerket konkurranser. Jeg oppfordrer alle til å lese referatet/forslaget fra møtet 20. januar i år http://www.rednblue.org/news35.html . Blir forslaget vedtatt, betyr det at vi bare skal lage ett ØB i året i motsetning til 3-4, og det har vært diskutert ulike løsninger for kontingenten, inkludert å sette av noe til premier.

Takk for at du fremlegger et godt forslag, CpfcSKb! Alltid bra med medlemmer som har tanker for supporterklubben!!
Tilbake til toppen
Nettsted
Start ny tråd

Gå til:     Tilbake til toppen

Distribuer denne tråden: rss 0.92 Distribuer denne tråden: rss 2.0 Distribuer denne tråden: RDF