| Crystal Palace Supporters Scandinavia >> Forum >> Crystal Palace >> Crystal Palace Supporters Scandinavia | ||
| Konkurranse?? | << Forrige tråd | Neste tråd >> | |
|
|
| Moderatorer: christian, Kåre, Kenneth, Anders, Bjørn, Kai, Inge, Tor Ø | Denne tråden er nå stengt |
| Forfatter | Post |
| Gaute |
|
![]() Registrert medlem #55
Registrert: 6. sep 2005, 15:21Sted: Fyllingsdalen Innlegg: 11 |
Kjører i gang med noen premier, eks. drakt, dvd. Kommer jo an på kossen økonomien er i cpss da, men med adgang kun for betalende medlemmer, tror jeg dette kunne skapt noe liv og kanskje litt flere medlemmer
|
| Tilbake til toppen |
|
| christian |
|
nettredaktør![]() ![]() Registrert medlem #1
Dette er jeg helt enig i, MEN.... og det er et MEN: Vi har tidligere hatt tippekonkurranser, med blandet hell, jeg tror at det er et titalls medlemmer som har deltatt. Vi har tidligere hatt påmeldingsavgift for konkurransen, rett og slett for å finansiere premier. Skal noe liknende være aktuelt igjen, ville jeg foretrekke at en del av medlemskontingenten var øremerket konkurranser. Jeg oppfordrer alle til å lese referatet/forslaget fra møtet 20. januar i år http://www.rednblue.org/news35.html . Blir forslaget vedtatt, betyr det at vi bare skal lage ett ØB i året i motsetning til 3-4, og det har vært diskutert ulike løsninger for kontingenten, inkludert å sette av noe til premier. Takk for at du fremlegger et godt forslag, CpfcSKb! Alltid bra med medlemmer som har tanker for supporterklubben!! |
| Tilbake til toppen |
|
|
|