| Crystal Palace Supporters Scandinavia >> Forum >> Crystal Palace >> Crystal Palace Supporters Scandinavia | ||
| Tippelaget | << Forrige tråd | Neste tråd >> | |
|
|
| Moderatorer: christian, Kåre, Kenneth, Anders, Bjørn, Kai, Inge, Tor Ø | Denne tråden er nå stengt |
| Forfatter | Post |
| christian |
|
nettredaktør![]() ![]() Registrert medlem #1
Har opprettet et eget forum for tippelaget, da jeg håper vi kan få igang dette igjen. Mitt forslag er at Espen oppretter en ny tråd for hver spill-runde, f.eks. med subject "Tipping uke 37" e.l. og at vi som har penger på konto poster spillforslag i tråden, f.eks.:
Christians forslag:
Hva sier dere? |
| Tilbake til toppen |
|
| Kai |
|
![]() ![]() Registrert medlem #22
Bifaller! Hvor mye penger har vi igjen i tippelaget? |
| Tilbake til toppen |
|
| Espen |
|
Espen![]() Registrert medlem #4
Vi har kr.1050,- igjen i tippelaget.... Jeg vil at alle som spiller BÅDE sender meg en mail og poster spilleforslaget her.... Spilleforslaget sendes senest kl.18.00 fredag til esp-olav©online.no NB! Vi spiller KUN de ukene jeg melder fra!!! (det kan jo hende jeg er bortreist osv) DENNE UKEN VIL JEG HA NOEN GODE FORSLAG FRA KAI, CHRISTIAN OG TOR ERIK. Spill for 100,- hver, og send meg forslagene (+ poste dem her) innen førstkommende fredag kl.18.00. Mvh Espen |
| Tilbake til toppen |
|
| christian |
|
nettredaktør![]() ![]() Registrert medlem #1
foreslår egen tråd for hver spilleomgang, se her for uke 38: http://www.rednblue.org/forum-t68.html |
| Tilbake til toppen |
|
|
|