| Crystal Palace Supporters Scandinavia >> Forum >> Crystal Palace >> Crystal Palace FC | ||
| Bekreftede overganger sesongen 2008/2009 | << Forrige tråd | Neste tråd >> | |
| Gå til side >> |
![]()
|
| Moderatorer: christian, Kåre, Kenneth, Anders, Bjørn, Kai, Inge, Tor Ø |
| Forfatter | Post |
| christian | |
nettredaktør![]() ![]() Registrert medlem #1
Tenkte det kunne være greit med en tråd med bekreftede overganger for sesongen 2008/2009. Bare svar i tråden så oppdaterer jeg denne første posten etter hvert som spillere kommer og går. Inn:
Ut:
[ Endret 2. mar 2009, 16:23 ] |
| Tilbake til toppen |
|
| christian | |
Overgangen til John Bostock drøyer, så jeg venter med å plassere den på lista. |
| Tilbake til toppen |
|
| christian | |
Watson ser ut til å være tapt gitt... På ryktefronten så er Nick Carle fra Bristol City nevnt, mens det i følge BBS er enighet med Colchester om kantspilleren Mark Yeates, men at han ikke passerte den medisinske testen i Palace. |
| Tilbake til toppen |
|
| Ørn | |
![]() Registrert medlem #77
Blir skuffet om Watson forlater skuta, da han normalt sett er vår viktigste spiller (foruten Speroni og muligens Moses), men håper i det minste vi får litt penger for han slik at vi kan signere nye spillere. Tror Nick Carle hadde vært en solid forsterkning, da han var overbevisende i kampene mot oss og virker veldig kreativ og livlig. Mark Yeates har vi vært linket til i en evighet og blir spennende om vi får napp denne gang. Føler vi trenger forsterkninger bak og en spiller som Jamie McCombe i Bristol City hadde jo vært glimrende, var ihvertfall meget imponerende mot oss i de kampene jeg så.... Mister vi Hudson, Bostock, Watson og Morrison tror jeg vi går en vanskelig sesong i møte, ser ikke hvem som skal putte målene for oss... |
| Tilbake til toppen |
|
| Kai | |
![]() ![]() Registrert medlem #22
Hvis han ikke vil skrive ny kontrakt så selg ham! Watson er ikke uerstattelig, men det er naturlig synd hvis han tror at alt er så mye bedre på Loftus Road. |
| Tilbake til toppen |
|
| Ørn | |
Nja, de har ihvertfall økonomien og et kjent ansikt i Dowie som sikkert gjør det lettere for ginger Zidane... Uansett er det trist når spillere som har vært toneangivende og lenge i klubben forsvinner. En del ønsker han sikkert dit pepperen gror om han forlater skuta, selv ønsker jeg han all hell og lykke for fremtiden (så lenge vi får noen millioner for han...)... |
| Tilbake til toppen |
|
| Ørn | |
Virker som Nick Carle er i boks, noe som vil være en meget interessant signering om det stemmer. Synes han hadde klasse i de kampene jeg så av Bristol City denne sesongen, en kreativ midtbanespiller med god skuddfot og innleggsfot er jo noe vi har savnet lenge |
| Tilbake til toppen |
|
| christian | |
Synes det eventuelt er en veldig spennende signing! Han viste bra takter for Bristol City, og er en type spiller jeg er glad vi i det hele tatt er ute etter! Ser også ut til at østerrikeren Johannes Ertl er mer eller mindre klar, fra 1. juli. Må innrømme litt pessimisme igjen i det siste, med tanke på Watson og Morrison først og fremst, men disse nyheten får smilet tilbake
|
| Tilbake til toppen |
|
| Terje | |
![]() Registrert medlem #13
Jeg så Carle mot Palace i Januar; slepen, kreativ midtbanespiller. Absolutt positiv i den kampen. Høres ut som en fornufitig signering og en litt annen spiller enn de bein-brekkerne Warnock har kjøpt hittil. |
| Tilbake til toppen |
|
| christian | |
Ser ut til at Carle skal ha legesjekken i dag og evt blir klar i morgen, fredag! Etter min mening er dette en av de mest spennende handlene på leeeenge! Og det hjelper å lese Bristol City-supporteres skuffede kommentarer |
| Tilbake til toppen |
|
| Gå til side >> |
![]()
|