| Crystal Palace Supporters Scandinavia >> Forum >> Crystal Palace >> Crystal Palace FC | ||
| Sandor, Clinton og den kreative midtbanemotoren | << Forrige tråd | Neste tråd >> | |
|
|
| Moderatorer: christian, Kåre, Kenneth, Anders, Bjørn, Kai, Inge, Tor Ø | Denne tråden er nå stengt |
| Forfatter | Post |
| Inge |
|
![]() ![]() Registrert medlem #2
Jeg skjønner ikke hvorfor palace nå kaster seg over Clintern. Visst har han prestert i denne divisjonen tidligere, men han har slitt i Brum. Hvordan har det påvirket ham? Kan han blomstre på nytt i gamleklubben? Vi har også nylig kvitta oss med Torghelle. Det hadde vært interessant å se hans potensiale bli forløst. Det har ikke klubben klart. Sandor er et langt mer spennende emne mtp. opprykk til PL. Denne sesongen burde han ha fått tillit og blitt drilla inn sammen med AJ og Macken. Hva sier så dette om innkjøpspolitikken til Palace? Den er litt tilfeldig. Man hiver seg ikke over en spiller bare fordi han blir bydd fram (skulle tro det handla om Enga?!). Klubben må jo ha tanker om hva som virkelig trengs. Det er handla mange spillere og mange gode kjøp er det også gjort. Men vi har ennå ikke fått tak i den kreative og ledende midtbanemotoren. Han har vært etterlyst lenge i Palacekretser. La Clinton flytte på landet (Norwich) og finn midtbanemannen vi trenger!! |
| Tilbake til toppen |
|
| Farshid |
|
![]() Registrert medlem #11
Registrert: 17. feb 2005, 01:25Sted: Oslo - Stovner Innlegg: 15 |
inge skrev ... Sandor er et langt mer spennende emne mtp. opprykk til PL. Denne sesongen burde han ha fÃ¥tt tillit og blitt drilla inn sammen med AJ og Macken. La Clinton flytte pÃ¥ landet (Norwich) og finn midtbanemannen vi trenger!! helt enig med deg Inge. skulle veldig gjerne hatt Sandor tilbake og inn pÃ¥ laget. han hadde nok gjort det bra i denne divisjonen. Clinton koster oss 2M£, samme som Vassell kostet Man C. jeg mener at Vassell er mye mye mye mye bedre enn Clinton. har vi ikke nok spisser i klubben?!?! glem Clinton og skaff en midtbanespiller med øye for mÃ¥l. (og kanskje en venstre flankespiller) |
| Tilbake til toppen |
|
| Anonymous |
|
|
Gjest
|
Uenig med dere gutter! Clinton er god for 20 mål i denne divisjonen noe hverken Sandor, Macken eller Andrews er. Kan være enig i at en ny spiss ikke burde være toppprioritet, men en spiller av Clintons kaliber vil jeg ikke ha hos to av våre antatt tøffeste konkurrenter om opprykk. Tror han finner igjen formen og selvtilitten så snart han drar på seg den rød/blå frakta igjen! |
| Tilbake til toppen |
|
| Kai |
|
![]() ![]() Registrert medlem #22
Oooppss! Glemte å logge meg på. Det var jeg som skrev innleggert over. |
| Tilbake til toppen |
|
| Inge |
|
Clinton var god for 20 mål. Det samme var Macken da han spilte for Preston. Clinton har ikke lyktes i Brum. Macken lyktes ikke i Shitty. Det kan se ut som om Macken sliter med å komme i gang igjen. Clinton kan fort gjøre det samme. Vi har altså kjøpt to angrepspillere som har vist at de kan score mål i nivået under PL, men ikke i PL. Det kan være bra mtp årets sesong, men skulle vi rykke opp så må vi inn med forsterkninger igjen. Eller kan vi forvente at vi nå endelig skal få et nytt Wright/Bright som skal skyte oss til 3. plass i PL? Sandor er uansett et spennende emne som klubben ikke har tatt ut potensialet i. Han scorer jo mål på bestilling for Ungarn; Tyskland, Brazil og Argentina m.fl. Han er en spiller som må ligge i kassa. Hvis Palace spiller 4-4-2 så burde han være et like spennende emne som makker til AJ som Macken eller Clinton. Hvis vi spiller 4-3-3 så er jo plassen i midten opptatt, og noen vingspiller er han ikke. |
| Tilbake til toppen |
|
| Inge |
|
(dårlig museføring og feil klikk ... jeg fortsetter;) ... Men da trenger vi heller ikke Clinton, som heller ikke er noen vingspiller. Så hva er det Palace vil? Hvordan skal vi spille og hvilke spillere er det vi virkelig trenger!?! |
| Tilbake til toppen |
|
| Kai |
|
![]() ![]() Registrert medlem #22
Glem Sandor. Han er i Hellas nå og jeg tror ikke han kommer tilbake. Det vi så av ham i fjor var dårlig og han later ikke til å ha Dowies tillit. Jeg advarte mot dette for ett år siden, og øst-europeere funker (nesten) aldri i England, så også med Sandor dessverre. |
| Tilbake til toppen |
|
| Espen |
|
Espen![]() Registrert medlem #4
Må si meg helt enig med Kai i denne saken. Nå har vi uten tvil ligaens beste spisspar, men Dougie og Macken klare til å steppe inn..... Men klart; Vi mangler fortsatt en kreativ midtbanespiller...........!!! Det har vi jo gjort i flere år nå......men håper på Bentley (selvom jeg ikke har sette så mye av ham må jeg innrømme) Welcome home Clint!!! !amazed |
| Tilbake til toppen |
|
| Espen |
|
Espen![]() Registrert medlem #4
Er forresten enig i at det var litt merkelig å sende bort Torghelle, og bruke penger på Macken....! Tror ikke Macken vil vise seg særlig bedre enn Sandor. Men når det gjelder Clinton så er han av en helt annen kvalitet enn Macken.....Bare vent å se!! |
| Tilbake til toppen |
|
|
|