Forum

Crystal Palace Supporters Scandinavia >> Forum >> Alt annet >> Fotball-verden
[avstemning] Tippeligaen 2008 << Forrige tråd | Neste tråd >>
Start ny tråd
Moderatorer: christian, Kåre, Kenneth, Anders, Bjørn, Kai, Inge, Tor Ø Denne tråden er nå stengt
Forfatter Post
christian
20. mar 2008, 10:23
nettredaktør

Registrert medlem #1
Sted: Oslo
Hvem vinner Tippeligaen 2008?
Brann

Lillestrøm

Rosenborg

Stabæk

Viking

Vålerenga

Andre...

Klarer Brann å forsvare tittelen? Kommer Rosenborg tilbake? Er det Lillestrøm-år i år? Fører Rösler Viking til topps? Finner Andresen og teamet hans ut av det og gjør storlag av Vålerenga?

Selv har jeg satt noen penger på Vålerenga i år. Ikke at jeg har kjempetro på Martin Andresen, men har en liten følelse av at investeringene de har gjort og vinnerviljen til vår landslagskaptein kan gjøre Enga gode i år. På den annen side kan det gå helt ad undas også...

Inge har vel klokketro på RBK igjen, men det er vel ingen overraskelse om det blir trenerskifte igjen i november

Hva tror folket?
Tilbake til toppen
Nettsted
Espen
20. mar 2008, 10:51
Espen
Registrert medlem #4
Må tenke litt før jeg kommer med et tips.....Men er spent på Enga i år. Som Chriustian sier; dette kan holde hele veien. På den annen side er jo Enga eksperter på å ikke innfri forventninger......
Tilbake til toppen
christian
20. mar 2008, 11:01
nettredaktør

Registrert medlem #1
Ja, eksperter på det har jo Brann også vært lenge, men klarte det jammen i fjor.
Tilbake til toppen
Nettsted
Ørn
21. mar 2008, 20:34
Registrert medlem #77
Sted: Bergen
Kan Keiko endelig (?) klare brasene og ro hjem gullet for Lillestrøm? Selv kommer jeg i fra Haugesund, så er ytterst lite spennende å berette ifra denne kanten. Bortsett ifra at vi nok en gang ikke klarer å stable på beina et samlet lag ifra regionen som kan kjempe om opprykk til tippeligaen (FK Haugesund og Vard Haugesund blir aldri enige om hvem som virkelig skal være satsingsklubben).

Blir spennende å se hva Viking og Vålerenga klarer denne sesongen også, er ikke i tvil om at begge disse lagene vil kjempe i toppen. Min største seriefavoritt blir allikevel Rosenborg, som endelig får en klassetrener i Erik Hamrén. Store lag trenger store managere. Bare se på Crystal Palace og Neil Warnock, kan jo ikke gå galt?

Tilbake til toppen
Kai
22. mar 2008, 14:42

Registrert medlem #22
Har en følelse av at Enga har litt for mange trenere i staben og at det vil bli et problem for dem denne sesongen. På papiret er de kanskje Norges beste lag, men det overrasker meg ikke om de skuffer.

Tror Tippeligaen blir utrolig jevn i år...
Tilbake til toppen
Start ny tråd

Gå til:     Tilbake til toppen

Distribuer denne tråden: rss 0.92 Distribuer denne tråden: rss 2.0 Distribuer denne tråden: RDF