| Crystal Palace Supporters Scandinavia >> Forum >> Crystal Palace >> Crystal Palace FC | ||
| Neste års drakter | << Forrige tråd | Neste tråd >> | |
| Gå til side >> |
![]()
|
| Moderatorer: christian, Kåre, Kenneth, Anders, Bjørn, Kai, Inge, Tor Ø |
| Forfatter | Post |
| christian | |
nettredaktør![]() ![]() Registrert medlem #1
Da er det atter tid for å stemme frem neste års Palace-drakter. Ikke tidenes design, men tross alt langt bedre enn den horrible hjemmedrakta vi er belemret med for tiden... x) Se her: http://www.cpfc.premiumtv.co.uk/page/News/0,,10323~1204788,00.html ![]() ![]() ![]() ![]() Personlig syns jeg begge hjemmedraktene er OK. Jeg foretrekker nok røde og blå striper og syns den hvite med skrå striper burde vært bortedrakt. Men siden vi bare får en av dem, så ville jeg nok gått for røde og blå striper og gul bortedrakt. "Just like watching Brazil" Hva syns du? [ Endret 3. jan 2008, 11:58 ] |
| Tilbake til toppen |
|
| Kåre | |
![]() ![]() Registrert medlem #51
Nei, nå er tida inne for skråstriper igjen - både hjemme og borte! Home B ligger jo så nær opptil drakta vi egentlig skulle bruke i år (se ØB 54) at her er det bare å hive seg på stemmeknappen! Kanskje jeg bør forlange royalties også? |
| Tilbake til toppen |
|
| Kenneth | |
![]() ![]() Registrert medlem #33
Syns nå den er bra den nye ja... årets er de værste jeg har sett! Men hadde vært morsomt med skråstriper på hjemmedrakta som kåre sier! |
| Tilbake til toppen |
|
| Kai | |
![]() ![]() Registrert medlem #22
Jeg liker begge hjemmedraktene såpass godt at jeg ikke klarer å bestemme meg for hvilken jeg foretrekker. Skråstripene er jo et tidløst design vi har brukt manage ganger før og jeg tror jeg lander på den av nostalgiske grunner. Synes bortedrakt A ser spennende ut men den gule er fin den også. |
| Tilbake til toppen |
|
| Kåre | |
Bortedrakt A er tydelig inspirert av bortedrakta fra perioden 1980-83 (prod. av Adidas). "Its lighter blue shade, not one generally associated with the club, was teamed with a clashing all-red diagonal sash", står det i drakt-bibelen 'True Colours', som også nevner at drakta ble brukt under seks forskjellige managere i den tunge perioden - inkludert Mullery og Allison. Mørke tider, dette. |
| Tilbake til toppen |
|
| Kenneth | |
![]() ![]() Registrert medlem #33
Vi kan jo ikke gå tilbake til de mørke tider kåre:-) |
| Tilbake til toppen |
|
| Kåre | |
Absolutt et godt poeng, Kenneth. Selv om jeg synes den lyseblå varianten avgjort har noe for seg, bør vi kanskje styre unna drakter som gir assosiasjoner til de aller tyngste periodene for klubben. Men de gule draktene har jeg aldri hatt særlig sansen for. Uansett bør klubben ha kredit for å komme med nøkterne og gode draktforslag med "historisk forankring", og ikke har latt seg friste til overdrevet kreativt og fantasifullt design. |
| Tilbake til toppen |
|
| Bjørn | |
![]() ![]() Registrert medlem #23
Skulle likt og se hjemmedrakt A som hjemme og Hjemmedrakt B som borte. Med andre ord som i 00/01. Mulig jeg er litt uorginal men Palace skal spille i røde og blå vertikale striper. Eksprimentering skal skje med bortedrakten. Men den lyseblå liker jeg ikke. Ville heller sett den svarte med rødblå stripe. Men meg om det. |
| Tilbake til toppen |
|
| Espen | |
Espen![]() Registrert medlem #4
Helt enig med Bjørn! Hjemmedrakt A som hjemmedrakt og "hjemmedrakt" B som bortedrakt hadde vært optimalt. Slik som det er nå har jeg vanskelig for å bestemme meg for hjemmedrakta. Men går for den gule bortedrakta. |
| Tilbake til toppen |
|
| Henning | |
![]() Registrert medlem #62
Liker ingen av bortedraktene. Det hadde vært spennende med den klassiske skråstripdrakta som hovedrakt igjen. Den rød-blåflekkede oversiden av armene gjør denne varianten veldig lik admiraldrakta fra 1977-80 - det er nesten så jeg blir rørt. Hvor lenge skal vi slite med den grusomme GAK logoen (tenker på den gule delen), den bryter jo med det meste. Skråstriper + FlyVirgin - hadde vært tingen. |
| Tilbake til toppen |
|
| Gå til side >> |
![]()
|