| Crystal Palace Supporters Scandinavia >> Forum >> Crystal Palace >> Crystal Palace FC | ||
| Nok en ny manager... Hvem? | << Forrige tråd | Neste tråd >> | |
| Gå til side >> |
![]()
|
| Moderatorer: christian, Kåre, Kenneth, Anders, Bjørn, Kai, Inge, Tor Ø |
| Forfatter | Post |
| christian | |
nettredaktør![]() ![]() Registrert medlem #1
Som vel de aller fleste lenge har ønsket, så er Peter Taylor ferdig som manager i Palace. Nok en gang står vi dermed foran en tid med en ny manager ved roret i klubben vår. Vi er jo vant til det... Spørsmålet er hvem det blir denne gangen!? Spekulasjonene går vel stort sett på Neil Warnock, som skal være en god venn av Jordan. Personlig er jeg meget skeptisk til Warnock, som tilsynelatende krangler med alt og alle innen fotballen. Et tegn på det er at i artikkelen om han på Wikipedia, er det en egen seksjon for kranglene han har hatt med fotballfolk... Les selv: http://en.wikipedia.org/wiki/Neil_warnock#Disputes Warnock gjorde en grei jobb med Sheffield United i noen år, uten at jeg kan si at det var så voldsomt imponerende for å være helt ærlig. Jeg klarer rett og slett ikke å se noen gode managernavn som er umiddelbart fristende i Palace (Nei, Mourinho er neppe aktuell). Hva med dere? Hvem vil dere ha og hvem vil dere slett ikke ha? |
| Tilbake til toppen |
|
| christian | |
For å legge til litt til, så klarer jeg ikke å se Jordan og Warnock komme godt overens over tid. Begge snakker før de tenker og det er vel ikke det gunstigste i et samarbeid. |
| Tilbake til toppen |
|
| Kai | |
![]() ![]() Registrert medlem #22
Enig. Warnock er utvilsomt en dyktig manager og har ført mange klubber til opprykkm, men han kommer garantert til å havne på kant med Jordan før eller senere. Jeg tar gjerne imot Warnock fordi han i flere år har bevist at han klarer å bygge lag som har (relativ) suksess. En mann jeg synes er spennende er Paul Jewell. Han gjorde en flott jobb med Wigan og er en mann for framtida. Så lenge det ikke blir Greame Souness eller Bryan Robson så... |
| Tilbake til toppen |
|
| christian | |
Må innrømme at selv om jeg er glad for at Taylor er ute, så klarer jeg ikke å bryte ut i voldsom gledesjubel før jeg ser hvem Jordan ansetter. Frykter alltid at det blir et upopulært og dårlig valg... De gode resultatene tror jeg uansett vi må vente på, så aller helst vil jeg ha en manager som har vist at han ønsker å stå for en attraktiv fotball. Det tror jeg vil bety mye for supporterne, og dermed gi manageren en helt annen sjanse enn den Taylor noen gang fikk |
| Tilbake til toppen |
|
| Terje | |
![]() Registrert medlem #13
Personlig synes jeg IKKE Warnock er et godt valg. Han er litt for "satt" i stilen og vil garantert ikke være en revolusjon på Selhurst, hvis han i det hele tatt leverer varene tror jeg det blir helt på det jevne...et utrolig kjedelig valg. Dessuten er han en manager av den gamle skolen, i likhet med PT. Mye mere spennende med en annen generasjon managere: Enig i at Newell ville vært et spennende valg, nytenkende og ganske eksperimentell i spillestilen. Det samme gjelder Steve McMahon, men usikker på hans status...? Han er vel dessuten kjent for å være en notorisk kranglefant. Personlig har jeg alltid hatt sansen for John Gregory som nettopp fikk sparken i QPR, men ser man på CVen hans så tyder vel det meste på at han trasher de fleste lag (med unntak av redningsaksjonen i QPR i våres), så mulig jeg må revurdere den oppfatningen.....fin type ihvertfall. Jeg sliter også med å blinke ut en stor favoritt, men håper som sagt på en yngre fremadstormende type i generasjonen til Dowie & Bruce. |
| Tilbake til toppen |
|
| Inge | |
![]() ![]() Registrert medlem #2
Hvis Jordan og Warnock er buddies så taler vel det mot en ansettelse av sistnevnte. Man ansetter ikke en av sine venner i en så utsatt stilling. Derfor seiler Paul Jewell opp som et mer aktuelt valg. Forresten, hvem var han italieneren som var på rykteblokka ved forrige korsvei? Han er sikkert klar som et egg til å ta over et bånnlag på 2.nivå i England... |
| Tilbake til toppen |
|
| Kai | |
Jewell er kanskje mitt førstevalg. Newell er uaktuell da han og SJ kranglet i fjor. McMahon er udugelig som manager. Han satt flere år i Blackpool uten å få til noen ting og så fort han gav seg rykket de opp! John Gregory er av typen som alltid får jobber til tross for at han aldri har fått til noe som helst som manager. Minner mye om Francis... |
| Tilbake til toppen |
|
| Espen | |
Espen![]() Registrert medlem #4
Som dere sliter jeg med å finne noen klar favoritt, men holder en knapp på Jewell. Det viktigste er uansett at entusiasmen rundt klubben kommer tilbake! For det er vel for mye å vente at vi får en manager med planer om en klar spillestil/spillemønster? |
| Tilbake til toppen |
|
| Terje | |
![]() Registrert medlem #13
Hehe, ser ut som det gikk surr i Newell/Jewell på mitt tidligere innlegg...tenkte naturligvis på sistnevnte. Ettersom de fleste ser ut til å være i villrede om favoritter til å overta "hotseat" på Selhurst, Christian...hva med å opprette en poll med 5-6 altnerativer om hvem folket ønsker? Må skyte inn at et drømmevalg ville vært Adrian Boothroyd i Watford, men han blir vel fort nettopp det...en drøm. En annen jeg er veldig positiv til er Ronnie Moore i Tranmere, gjorde det utrolig bra med Rotherham, og er visstnok betraktet som tidenens beste manager blant Rotherham fansen. Kjenner ikke til hvordan det har gått i Tranmere, men burde vel ikke være umulig å lure ham opp en divisjon?? [ Endret 9. okt 2007, 20:18 ] |
| Tilbake til toppen |
|
| Kai | |
SJ har sagt at han ønsker seg en som kjenner Championship ut og inn. Det peker da helt klart mot typer som Warnock eller Jewell og folk fra lavere divisjoner er da i så fall utelukket. |
| Tilbake til toppen |
|
| Gå til side >> |
![]()
|