| Crystal Palace Supporters Scandinavia >> Forum >> Crystal Palace >> Crystal Palace FC | ||
| Tommy Black | << Forrige tråd | Neste tråd >> | |
|
|
| Moderatorer: christian, Kåre, Kenneth, Anders, Bjørn, Kai, Inge, Tor Ø | Denne tråden er nå stengt |
| Forfatter | Post |
| Kai |
|
![]() ![]() Registrert medlem #22
Kom igjen folkens! Skriv din hyllest til en a v verdens beste fotballspillere her. Tommy for England! |
| Tilbake til toppen |
|
| Farshid |
|
![]() Registrert medlem #11
Registrert: 17. feb 2005, 01:25Sted: Oslo - Stovner Innlegg: 15 |
jeg har allerde skjønt at du (Kai) ikke har sansen for Tommy. hvorfor, forstår jeg ikke helt. kanskje bra for Palace fans at jeg ikke er manager for laget men her er noen av mine synspunkter: * ville ha brukt Tommy som spiss framfor Andrews any time. * ville ha brukt Tommy som innbytter eller ved skader på høyre kant isteden for Butterfield eller noen andre. * ville ha brukt Tommy på benken hver kamp for å gi oss flere muligheter. * ikke det at Tommy er så kreativ, men noen av de mest kreative vi har på midtbanen. kommer ikke på mere i farta men her er noen punkter som jeg aldri glemmer ved Tommy: * når Black og Gray ble hentet til Palace, var Black største talentet av dem 2. * en periode puttet han på bestilling. (10 mål på 9 kamper tror jeg *alzheimers har begynt å kicke inn* ) * når kontrakten hans holdte på å gå ut, ville alle at han skulle bli i klubben. han skrev under selvom det var intresse for han i andre klubber. (noe som Gray ikke gjorde) det jeg i hvertfall prøve å si er at jeg har lyst til å se han tilbake på laget igjen. han har fremdeles mye å tilføre dette laget. PS! ingen drapstrusler i mailen, takk!!! [ Endret 22. aug 2005, 13:01 ] |
| Tilbake til toppen |
|
| christian |
|
nettredaktør![]() ![]() Registrert medlem #1
Selvsagt håper jeg at Tommy Black finner storformen, og får vist talentet han utvilsomt er i besittelse av, men om jeg har tro på det... vel, det er en annen sak... |
| Tilbake til toppen |
|
| Anonymous |
|
|
Gjest
|
Det virker som at Iain på en måte har bestemt at Tommy ikke inngår i planene hans. Selv om jeg ikke er hans største fan bør han jo få sjansen hvis han fortsetter å score for reservelaget. Er imidlertid redd for at innstillingen hans ikke er den beste. |
| Tilbake til toppen |
|
| Farshid |
|
tror ikke det er noe galt med innstillingen hans. etter nesten 2 år på reserve laget (og skade), står han fremdeles på. hadde det vært noen andre, ville vedkommende forlatt klubben for lenge siden. eller i hvertfall lagd mye bråk rundt det. |
| Tilbake til toppen |
|
| Anonymous |
|
|
Gjest
|
Tommy var tilbake på laget mot Walsall i går. Spilte fra start og ble byttet ut etter 85 minutter! |
| Tilbake til toppen |
|
| Farshid |
|
ja, det er riktig det... forresten, det var Tommy som skaffet Palace straffe. han ble visst flyttet på høyrekant etter ca 60 min. og skaddet seg. det er nok derfor han ble byttet ut. han blir å se på benken for førstelaget om noen få kamper (hvis ikke allerede på lørdag). |
| Tilbake til toppen |
|
| Kai |
|
![]() ![]() Registrert medlem #22
Vel, vel. Tror nok ikke Tommy er på benken lørdag. Hvis Clinton kommer hjem er nok Tommy's dager i klubben snart talte. MEN, det var gøy at han fikk sjansen. I form er han en ok spiller. |
| Tilbake til toppen |
|
| Farshid |
|
Kai skrev ... I form er han en ok spiller. endelig sa du noe hyggelig om Black... er meget overrasket... !amazed ![]() GooooOOOOOoooo Tommy!!!! |
| Tilbake til toppen |
|
|
|