Forum

Crystal Palace Supporters Scandinavia >> Forum >> Crystal Palace >> Crystal Palace FC
[avstemning] Transferaktivitet - sommer 2007 << Forrige tråd | Neste tråd >>
Start ny tråd
Moderatorer: christian, Kåre, Kenneth, Anders, Bjørn, Kai, Inge, Tor Ø
Forfatter Post
Farshid
25. mai 2007, 19:11
Siter
Registrert medlem #11
Sted: Oslo - Stovner
jeg må starte med å si at sessongen 2006/2007 har vært en utrolig kjedelig sessong.
en av årsakene kan være at vi fikk en perfekt start på sessongen etter 3 kamper og forventningene ble alt for store. det tabellen sier idag er at Palace er et middels lag i divisjonen og dermed er ikke spillergruppen bedre enn hva tabellen viser.

etter min mening må noen av dagens spillere byttes ut i løpet sommeren og erstattes med litt mer kvalitet.

GK:
tror vi klarer oss fint med Speroni og Flinders.

DEF:
vi trenger ny venstre- og høyreback.
evt. ny midtstopper.

MID:
her føler jeg meg litt trygg.

ATT:
her ville jeg ha sold unna litt og gitt de yngre mere muligheten.
vi trenger en målscor.

jeg syns vi trenger nye fjes mest i den defensive delen av laget og stemmer for DEF.

hva tror dere laget trenger?
Tilbake til toppen
Ørn
26. mai 2007, 08:10
Siter
Registrert medlem #77
Sted: Bergen
Til dels enig med dine observasjoner, men mener du tar litt feil angående venstreback. Borrowdale hadde en glimrende avslutning på sesongen og i kampen jeg så på Selhurst (mot Derby) var han banens beste spiller sammen med Ben Watson.

Hudson spilte også bra i denne kampen, men føler allikevel at vi trenger en forsvarsspiller med fart ved siden av herlige Leon Cort, for en duellspiller!

Ellers er det jeg savner klart mest en spiller med fart i angrepsleddet, kanskje Lewis Grabban slår gjennom for fullt neste sesong? Ellers blir det jo spennende å se om våre unge stjernespillere får sjansen i løpet av sesongen (har sett noen U-19 kamper av England der Victor Moses har spilt, godt touch, men virkmer litt lat til tider).
Tilbake til toppen
christian
26. mai 2007, 09:39
Siter
nettredaktør

Registrert medlem #1
Sted: Oslo
Forsåvidt trenger vi vel å forsterke alle lagdeler. Men tror også Speroni kan klare jobben som keeper, og om Morrison og Dougie eller Kuqi finner formen har vi giftige spisser. Forsvaret trenger en spiller eller to til, men jeg synes fortsatt vi mangler den play-makeren vi har etterlyst i mange år. Håper Watson klarer å ta steget for alvor neste sesong, men tror en rutinert ballfordeler ville vært gull. Også en kriger av typen Gattuso/Keane bør vi ha. Den typen spiller er blitt noe av det viktigste i fotballen, slik jeg ser det. Aki gjorde til tider den jobben bra, og forsåvidt også Hughes for et par år siden.

Vil også svært gjerne se flere unggutter få prøve seg!
Tilbake til toppen
Nettsted
Farshid
26. mai 2007, 14:48
Siter
Registrert medlem #11
Sted: Oslo - Stovner
Borrowdale hadde en glimrende avslutning på sesongen og i kampen jeg så på Selhurst (mot Derby) var han banens beste spiller sammen med Ben Watson.

helt enig med deg at han avsluttet sessongen bra men om Borrowdale klarer å holde seg stabil god over en hel sessong er jeg mer usikker på.

det er nok lite sannsynlig at backplassene blir prioritert denne sommeren (med hensyn til økonomien) men skulle gjerne sett en ny, ung og talentfull back (kanskje fra lavere divisjoner) kjempe om plassen mot Borrowdale.
Tilbake til toppen
Kai
27. mai 2007, 11:57
Siter

Registrert medlem #22
Sted: Oslo
Jeg tror nok Rhoys Wiggins er øremerket for venstrebacken dersom han er fullt restituert etter skaden i fjor. Borrowdale har fortsatt ikke skrevet ny kontrakt og kan dermed risikere å forsvinne. Han tok seg opp mot slutten av sesongen så kanskje han kan bli en nyttig mann alikevel.

Vi trenger definitivt en ny høyreback. Butterfield er en skygge av sitt gamle selv og Lawrence er mer en potet som kan brukes etter behov.

Midtbanen behøver en playmaker og en god offensiv spiller. Håper at kantspillerne våre viser litt mer innsats også fordi der bør vi være gosdt forskodd.

Vi må ha en rask spiss og en goalgetter. Gjerne i en og samme person. Tror ikke Grabban er mannen dessverre. Dette er et område som må prioriteres i sommer.
Tilbake til toppen

Hurtigsvar:

Start ny tråd

Gå til:     Tilbake til toppen

Distribuer denne tråden: rss 0.92 Distribuer denne tråden: rss 2.0 Distribuer denne tråden: RDF