Forum

Crystal Palace Supporters Scandinavia >> Forum >> Crystal Palace >> Crystal Palace Supporters Scandinavia
Palace sweden tour << Forrige tråd | Neste tråd >>
Gå til side       >>   Start ny tråd
Moderatorer: christian, Kåre, Kenneth, Anders, Bjørn, Kai, Inge, Tor Ø
Forfatter Post
Kenneth
18. mai 2007, 06:05
Siter

Registrert medlem #33
Sted: Oslo
hei folkens..

Det begynner å nærme seg sommer og sol, hva kan være bedre enn palace, folkøl og ferie??

min plan for denne turen er å stikke til Gøteborg etter endt kamp mot ifk i grebbestad (like utenfor Strømstad) I Gøteborg er det 2-3 aktuelle hoteller (choice) som ligger litt rundt omkring, kommer tilbake til dette! kamp nr2 er mot oddevold i uddevalla, ikke så langt unna, ingen problem i å ha base i gøteborg!

Jeg skal prøve så godt jeg kan å skaffe billig hotell overnatning, men jeg må vite hvor mange vi blir og evt hvor lenge de reisende skal bo. dette bør jeg få vite raskest mulig, da noen hoteller ikke er så glad i å gi personal pris på kort varsel! (personal pris er da ca 400sek natta pr rom hvis min booking kollega har rett.. vil sjekke dette nærmere!!)

Gi meg noen tilbake meldinger dere som skal reise så får vi se hva jeg får til. Jeg må legge til at jeg ikke kan love noe som helst før jeg har alt klart! håper dere forstår det!

mvh

Kenneth

Tilbake til toppen
christian
18. mai 2007, 09:30
Siter
nettredaktør

Registrert medlem #1
Jeg er 90% sikker på å ta turen med samboer og barn. Base i Gøteborg høres helt greit ut. Jeg er litt usikker på hvor lenge vi blir, men jeg satser i hvert fall på å få med meg begge kamper, så en liten uke blir vi vel.
Tilbake til toppen
Nettsted
Kai
18. mai 2007, 12:14
Siter

Registrert medlem #22
Jeg tar også med meg samboeren på tur. Vi overnatter helt sikkert i Grebbestad området fra tirsdag til onsdag, men om vi drar til Gøteborg på onsdagen er ikke bestemt enda. Kan du finne ut om det er Choice hoteller i Uddevalla? Må ha overnatting der fra fredag til lørdag.
Tilbake til toppen
Kenneth
1. jun 2007, 03:40
Siter

Registrert medlem #33
Hei folkens. jeg har ringt og pratet med alle hotellene i gøteborg og jeg må desverre meddele at det er helt umulig å få mere enn et rom pr natt til choice pris. Grunnen til dette er at de vil få solgt unna rommene fortløpende nå når det begynner å nærme seg ferie etc etc, og vil ikke selge til den prisen. beklager så mye. men det finnes jo andre overnatnnings muligheter som er billigere, men da med annen standard selvsagt!
Tilbake til toppen
christian
2. jun 2007, 12:50
Siter
nettredaktør

Registrert medlem #1
Synd det, men takk for at du prøvde, Kenneth!

Jeg drar uansett, får bare finne et nogenlunde rimelig sted
Tilbake til toppen
Nettsted
Kenneth
3. jun 2007, 00:41
Siter

Registrert medlem #33
vi får holde kontakten slik at vi kan være en gjeng hvertfall til kamp.. ?
Tilbake til toppen
Kai
3. jun 2007, 15:34
Siter

Registrert medlem #22
Det er ikke mangel på overnattingssteder i Grebbestad området. I Uddevalla er det helt sikkert nok av hoteller også. Så det går nok bra.
Tilbake til toppen
christian
22. jun 2007, 14:49
Siter
nettredaktør

Registrert medlem #1
De av dere som finner et sted kan jo dele det med oss andre her.
Tilbake til toppen
Nettsted
Kai
26. jun 2007, 15:36
Siter

Registrert medlem #22
Det ser ut til at ihvertfal to av hotellene i Uddevalla er fullbookede på fredagen (Best Western og Gyldenøve). Har sendt av gårde en forespørsel til et annet (Bohusgården) for å sjekke om de har noe ledig. En liten strek i regninga må jeg si.
Tilbake til toppen
christian
29. jun 2007, 23:08
Siter
nettredaktør

Registrert medlem #1
Noen som har booket for Gräbbestad?

Mulig jeg kun får sett den første kampen, i hvert fall om jeg skal ha med meg jentene mine.
Tilbake til toppen
Nettsted

Hurtigsvar:

Gå til side       >>   Start ny tråd

Gå til:     Tilbake til toppen

Distribuer denne tråden: rss 0.92 Distribuer denne tråden: rss 2.0 Distribuer denne tråden: RDF