| Crystal Palace Supporters Scandinavia >> Forum >> Crystal Palace >> Crystal Palace Supporters Scandinavia | ||
| Fellestur sesongen 2011/2012 | << Forrige tråd | Neste tråd >> | |
| Gå til side << |
![]()
|
| Moderatorer: christian, Kåre, Kenneth, Anders, Bjørn, Kai, Inge, Tor Ø |
| Forfatter | Post |
| Kai | |
![]() ![]() Registrert medlem #22
Ønsker alle dere en skikkeilg god tur over neste helg! Gidder noen å kjøpe med den nye "A complete Record" og den nye historie DVDen til meg? Lettere å gjøre det sånn en å bestille på nett. Fikk forresten beskjed om at Marius mest sannsynlig blir operert før jul, så da er det ingen vits å angre på at jeg ikke blir med! |
| Tilbake til toppen |
|
| Tor Erik | |
![]() Registrert medlem #6
Er det noen som er sære nok til å vurdere Aveley mot Hastings United i Ryman Premier Division som underholdning på mandagskvelden? I følge google maps er det 3-4 mil fra Croydon til Aveley; har foreløpig ikke forsket på hvor krevende det vil være å komme seg dit
|
| Tilbake til toppen |
|
| christian | |
nettredaktør![]() ![]() Registrert medlem #1
Tor Erik: Jeg kunne tenke meg det, faktisk Hadde jo vært stas!
|
| Tilbake til toppen |
|
| Kenneth | |
![]() ![]() Registrert medlem #33
Høres kanon ut! |
| Tilbake til toppen |
|
| Arild | |
![]() Registrert medlem #41
Kamp mandagskvelden høres ut som en god ide. Har vært på kamper i lavere divisjoner sammen med Kai før, og kan bekrefte at det har vært positive opplevelser |
| Tilbake til toppen |
|
| Kenneth | |
![]() ![]() Registrert medlem #33
Skal vi avtale et sted hvor vi skal møtes på lørdag før kamp? Vi fleste bor jo i samme område rundt Wellesley road. Noen kommer med fly of tog på lørdag. Whitehorse har blitt nevnt og er et meget godt sted å være. skal vi bare si Whitehorse fra kl 11-12? hva tenker dere andre? |
| Tilbake til toppen |
|
| Anders | |
Anders![]() ![]() Registrert medlem #26
Var veldig hyggelig i helgen. Håper de resterende dagene blir like bra for dere som ble igjen.
|
| Tilbake til toppen |
|
| Gå til side << |
![]()
|