Forum

Crystal Palace Supporters Scandinavia >> Forum >> Crystal Palace >> Crystal Palace FC
Crystal Palace v Leeds, 25. april 2011 << Forrige tråd | Neste tråd >>
Start ny tråd
Moderatorer: christian, Kåre, Kenneth, Anders, Bjørn, Kai, Inge, Tor Ø
Forfatter Post
Oyvind
26. apr 2011, 15:10
Siter
oshoel
Registrert medlem #133
Sted: London
Jeg så kampen sammen med to Leeds supportere: Kameraten min er australer men med tydelige Leeds sympatier, og kompisen hans er ekte 'northerner' og 100% Leeds supporter.

Hadde tenkt å bestille billetter på Arthur Wait denne gangen, men det gikk ikke... det ble Lower Holmesdale istedenfor.

Når vi kjørte gjennom Thornton Heath myldret det av Leeds supportere utenfor hver pub. Gutta fleipet med meg; "where are your people?". Når vi kom inn på Selhurst skjønte jeg straks hvorfor billetter til Arthur Wait var utilgjengelige... der var det kun hvitt og blått. Bare block x y og z var tomme, satt av som buffer. Tenkte et øyeblikk at dette blir flaut hvis de synger bedre enn oss.

Slike bekymringer kunne jeg selvfølgelig ha spart meg. Selhurst park var nesten utsolgt og vi hadde ingen problemer med drukne bortefansens gode lydnivå. Det var topp stemning, strålende solskinn og gnistrende atmosfære gjennom hele kampen!

Mine to ledsagere var selvfølgelig diskré i sin support, men hadde uansett lite å juble for. Mange skudd, men de var ganske ufarlige bortsett fra en periode i 2. omgang hvor jeg satt med hjertet i halsen.

Dommen fra gutta var 'scrappy affair' og 'terrible football from both sides' etter kampen. Men de gratulerte meg med seieren og så-godt-som sikret plass i serien. Jeg koste meg ihvertfall ordentlig, men er forsåvidt enig i oppsummeringen deres. Men som de fleste andre Palace fans i dag bryr jeg meg ikke så lenge vi sikrer plassen.

Når det er sagt, så får vi se om Palace kan bygge videre neste sesong med litt mer kreativt og positivt spill. Det bør Freedman ta seg råd til nå som nedrykkspøkelset ikke ligger som en ekkel våt klut over hverdagen.
Tilbake til toppen
Nettsted
Anders
26. apr 2011, 15:47
Siter
Anders

Registrert medlem #26
Sted: Oslo
Tipper det var en artig kamp å være på, og høres også ut som du hadde det hyggelig. Syntes lydnivået nådde rekordhøyder over Palace Radio i går, men er mulig mikrofonene var gunstig plassert.

Jublet du skikkelig når målet kom, eller tok du det roligere enn vanlig i respekt for dine venner?
Tilbake til toppen
Oyvind
26. apr 2011, 17:26
Siter
oshoel
Registrert medlem #133
Ikke snakk om å begrense seg når Palace scorer... uansett!
Tilbake til toppen
Nettsted
Kenneth
27. apr 2011, 09:32
Siter

Registrert medlem #33
ah nydelig lesing! får du med deg Forest kampen evt Hull borte?
Tilbake til toppen
Oyvind
27. apr 2011, 11:31
Siter
oshoel
Registrert medlem #133
Skaffet billett til Forest kampen i dag. Blir sikkert feststemning med tidlig kick-off og et par cheeky pints i puben etterpå.

Har enda tilgode å se Palace på bortebane... det får bli til neste sesong.
Tilbake til toppen
Nettsted
Anders
27. apr 2011, 11:42
Siter
Anders

Registrert medlem #26
Hadde smakt veldig med en seier mot Forest. Lykke til.
Tilbake til toppen
Oystein
27. apr 2011, 12:36
Siter
oystein
Registrert medlem #82
Sted: Trondheim
Kan du ikke sende meg et kampreferat fra Forestkampen, Øyvind, så får vi det med i neste utgave av Ørneblikket?
Tilbake til toppen
Oyvind
28. apr 2011, 10:12
Siter
oshoel
Registrert medlem #133
Skal se om jeg får skrevet ett mens kampen enda er friskt i minne
Tilbake til toppen
Nettsted

Hurtigsvar:

Start ny tråd

Gå til:     Tilbake til toppen

Distribuer denne tråden: rss 0.92 Distribuer denne tråden: rss 2.0 Distribuer denne tråden: RDF