| Crystal Palace Supporters Scandinavia >> Forum >> Crystal Palace >> Crystal Palace FC | ||
| Skal du til England for å se Palace i løpet av våren? | << Forrige tråd | Neste tråd >> | |
![]()
|
|
| Moderatorer: christian, Kåre, Kenneth, Anders, Bjørn, Kai, Inge, Tor Ø |
| Forfatter | Post |
| Jan Henrik | |
![]() Registrert medlem #61
Jeg har tenkt meg over for å se to kamper i vår og tenkte det kanskje var fint å få en oversikt over hvem som eventuelt har tenkt seg til England fram mot sesongslutt. Så at Robert skulle bort og se Forestkampen 7. mai. Jeg får med meg bortekampen mot Doncaster 22. april og hjemmekampen mot Leeds 25. april. Hvis noen andre har tenkt seg over kan de jo slenge inn datoene her. Kjekt å vite. Jan Henrik |
| Tilbake til toppen |
|
| Anders | |
Anders![]() ![]() Registrert medlem #26
Jeg har lyst på en tur. Skal til Ålesund i påsken, og er hjemme først søndagen. Så tror det kan bli vanskelig med Leeds kampen. Er uansett enklere å bestemme seg for en tur om jeg vet at andre nordmenn skal. |
| Tilbake til toppen |
|
| Arne Rolstad | |
|
Gjest
|
...har akkurat vært over og sett Palace vs Barnsley, en "storkamp" som endte 2-1 til "Våre Gutter"...fantastisk stemning og god mat++ i VIP-lounge, med "Oslo Eagles"-skilt på bordet. En opplevelse som frister til nok en gjentakelse !- mvh Arne R. - "Prospect of The Oslo Eagles" |
| Tilbake til toppen |
|
| Jan Henrik | |
![]() Registrert medlem #61
Jøss. Hvordan fiksa du deg VIP-plass på Selhurst? |
| Tilbake til toppen |
|
![]()
|
|