| Crystal Palace Supporters Scandinavia >> Forum >> Crystal Palace >> Crystal Palace Supporters Scandinavia | ||
| Ørneblikkets fremtid | << Forrige tråd | Neste tråd >> | |
| Gå til side >> |
![]()
|
| Moderatorer: christian, Kåre, Kenneth, Anders, Bjørn, Kai, Inge, Tor Ø |
| Forfatter | Post |
| christian | |
nettredaktør![]() ![]() Registrert medlem #1
Ørneblikket skal nå være på plass i de tusen hjem (vel, noen og åtti hjem i hvert fall), ellers kan det ventes snarest. Som det står her på sidene, ønsker Inge avløsning som redaktør, og med tanke på den uregelmessighet i utgivelsene de siste årene (med unntak av en god periode under Inges ledelse) er det mye som tilsier at det er for tøft å produsere 3-4 velfylte blader per sesong. Det bringer atter tankene på hvordan Ørneblikkets fremtid ser ut. Flere supporterklubber er kun å finne elektronisk, enten ved aktive forum, nyhetsbrev eller lignende. Er det noe vi ønsker for Crystal Palace Supporters Scandinavia? Per i dag er det antakelig, som nevnt, urealistisk å tro at vi skal klare 4 utgivelser i året, med mindre disse blir på 6-8 sider. Kanskje ikke ønskelig? Ørneblikket er faktisk det eldste, eksisterende Crystal Palace-fanzinet, noe mange engelske Palace-supportere nikker anerkjennende til når de får det å høre. Det skulle i hvert fall by på litt inspirasjon til å fortsette med Palace-stoff på papir! Vi som har utgjort styret de siste årene er skjønt enige om at vi ønsker et blad på papir, men at formen dette gjøres på, og supporterklubbens aktiva utad må endres. Vi har diskutert ulike løsninger, men tar gjerne imot ønsker for Ørneblikkets fremtid, innspill eller sogar supportere med en liten redaktørspire i magen! Hva ønsker folket? |
| Tilbake til toppen |
|
| Oystein | |
oystein![]() Registrert medlem #82
Papiravis!!! Helt klart. Trenger ikke nødvendigvis være Pullitzermateriale og Fancy layout, så lenge vi har blekka å bla i og stolt vise frem til våre venner og familie - OG ikke minst til blaserte Looserpoolsupportere som smiler søtt til vårt blad og tror deres uleste fanzine betyr mer bare fordi den omhandler en klubb og historie som er populær... 2 årlige utgaver kan vel kanskje være målet for ikke å legge lista for høyt. (Man må først utvikle tenner for å kunne gape over mye |
| Tilbake til toppen |
|
| Kai | |
![]() ![]() Registrert medlem #22
Det som er helt avgjørende er at hverken vi eller medlemmene har de helt store forventningene til ØB i tida framvoer. Inge la lista så høyt at det er umulig for Christian og meg å følge opp, bare så det er helt klart! Jeg også ønsker å beholde papirutgaven, men det betinger at flere enn et par stykker bidrar over tid. |
| Tilbake til toppen |
|
| christian | |
Som Øystein foreslår, så vil nok 2 utgaver i året være et mer realistisk mål for fremtiden. Da bør også kvaliteten lettere kunne sikres, antar jeg. Det er også mulig å supplere med 5-6 nyhetsbrev elektronisk, eller evt. en lukket del av nettsiden med artikler. Jeg kan se om jeg kan finne eksempel på sistnevnte. Men, klok av skade, setter jeg ingen deadline for meg selv der |
| Tilbake til toppen |
|
| Oystein | |
Har snakket litt med Inge og vurderer å kaste meg ut i oppgaven som redaktør. Om dette er ønskelig, så gi meg beskjed. Om ikke: Break it to me as gently as possible Jeg ser at Kai, Christian og Espen står som ansvarlige p.t. og ønsker ikke å tråkke på noens tær (you know my match weight). Speak now, or forever hold your trut...! |
| Tilbake til toppen |
|
| Kai | |
![]() ![]() Registrert medlem #22
Jeg tror du med ganske stor sikkerhet kan anse deg som ansatt Øystein! Grattis!! Christian og jeg har sagt oss villig til midlertidig å ta over ansvaret ut sesongen, men hvis du ønser å ta over med umiddelbar vikrning, så skal ikke jeg stå i veien! |
| Tilbake til toppen |
|
| christian | |
Jeg skal ikke stoppe deg, Øystein
|
| Tilbake til toppen |
|
| Oystein | |
Da er det vel mer, eller mindre formelt at jeg overtar som redaktør for ØB. Jeg vil gjøre mitt ytterste, men trenger hjelp! Faste spaltister bes sende sine bidrag snarest og innen en mnd fra i dag. Jeg ønsker også at andre enn "de faste" skal bidra og oppfordrer herved alle til å kontakte meg dersom dere har noe dere vil skrive om, eller trenger råd til tema. SEND MEG MAIL på oystein©crystalpalace.no og meld deg til tjeneste. Det finnes mange på denne siden som skriver mye/ofte, så jeg utfordrer dere til å skrive til neste utgave Hilsen Øystein |
| Tilbake til toppen |
|
| Anonym | |
|
Gjest
|
Jeg er selvfølgelig med på at yde et bidrag til bladet hilsen Bent |
| Tilbake til toppen |
|
| christian | |
Jeg er også med i fremtiden! Ønsker hovedsaklig å jobbe med nettsidene, men noen bidrag til ØB kan jeg sikkert bidra med. Har du gjort deg noen tanker om formatet på bladet fremover? Tenker da på antall utgivelser per sesong, og fokus på innholdet. Ta det gjerne her eller per mail. |
| Tilbake til toppen |
|
| Gå til side >> |
![]()
|