| Crystal Palace Supporters Scandinavia >> Forum >> Crystal Palace >> Crystal Palace Supporters Scandinavia | ||
| Ørneblikkets fremtid | << Forrige tråd | Neste tråd >> | |
| Gå til side << |
![]()
|
| Moderatorer: christian, Kåre, Kenneth, Anders, Bjørn, Kai, Inge, Tor Ø |
| Forfatter | Post |
| Oystein | |
oystein![]() Registrert medlem #82
Det kommer helt an på bidragene som kommer inn. Jeg synes vi bør sikte etter 2 utgivelser i året, en rundt påske og en på høsten. Jeg vil gjøre mitt beste med tanke på å følge opp format/stil etter Inge, men kommer til å legge mitt preg på "blekka" Kommer til å snakke med tidligere redaktører og be om råd og tips Øystein |
| Tilbake til toppen |
|
| Oystein | |
Jeg har fått tilbakemelding fra Christian, Bent og Kai. Blir ikke rare Ørneblikket dette... Meld meg om ditt bidrag! |
| Tilbake til toppen |
|
| bent | |
![]() Registrert medlem #73
Jeg skal nok give en hånd med |
| Tilbake til toppen |
|
| Oystein | |
14 sider på plass. Savner fortsatt bidrag fra andre enn Kenneth og meg... |
| Tilbake til toppen |
|
| Kai | |
![]() ![]() Registrert medlem #22
Jeg skal levere noe, men har vært veldig busy med å gjøre klar til visning, så det tar litt tid men det kommer! |
| Tilbake til toppen |
|
| kepeder | |
![]() Registrert medlem #138
Satt å tegnet litt på Photoshop, og fant ut at jeg skulle prøve å lage en forside til ørneblikket Det er jo bare et forslag til hvordan det kan noenlunde se ut Er tegnet så stort, så den må lastes ned her: http://www.yourfilelink.com/get.php?fid=666901 |
| Tilbake til toppen |
|
| Kenneth | |
![]() ![]() Registrert medlem #33
Olala! Dette var bra saker!! så meget bra ut, tommel opp.. |
| Tilbake til toppen |
|
| Oystein | |
Well people... Vi har vel pløyd gjennom Ørneblikket nr 63 noen ganger nå og har kanskje begynt å se frem til et rykende ferskt og nytt blad allerede? Da trenger jeg DIN hjelp. Bladet lager seg ikke selv. Jeg har alt skrevet ett par artikler, men trenger mer - Mye mer... Jeg vet at Bjørn har sagt seg villig til å bidra. Jeg håper å kunne stole på andre faste bidragsytere også, men nå er det DIN tur! At du skrev en artikkel for ett år siden gjelder ikke lenger. Det har skjedd så mye i klubben vår siden sist DU skrev. Ingen er tjent med et blad som kun få bidrar til. Det er DIN oppgave å prege bladet i tiden fremover. Jeg trenger følgende bidrag: *Historiske tilbakeblikk på kamper, spillere, managere etc. *Statistikk *Intervjuer av spillere/personer med synspunkter *Synspunkter på alle aspekter som har med klubben vår å gjøre *Fotballrelaterte saker (F.eks Hvorfor Carlisle kun stilte med 10 spillere til kampen mot Oxford i 1985) Kom med DIN tilbakemelding og hva DU kan tenke deg å bidra med snarest! Trenger ikke være hverken Nobelprismateriale, eller lærebok. Alle bidrag verdsettes på lik linje og garanteres plass i neste, eller en fremtidig utgave av vårt prisbelønnede magasin Red. ØO |
| Tilbake til toppen |
|
| Anders | |
Anders![]() ![]() Registrert medlem #26
Kan scanne inn en kopi av hva Football League Paper skrev om helgens kamp. Er det interessant som en faksimile? Det vil vel ikke bryte noen copyright eller presseetiske regler. |
| Tilbake til toppen |
|
| Gå til side << |
![]()
|