| Crystal Palace Supporters Scandinavia >> Forum >> Crystal Palace >> Crystal Palace FC | ||
| Fellestur: Palace - Millwall 16. oktober! | << Forrige tråd | Neste tråd >> | |
| Gå til side << >> |
![]()
|
| Moderatorer: christian, Kåre, Kenneth, Anders, Bjørn, Kai, Inge, Tor Ø |
| Forfatter | Post |
| Tor Erik | |
![]() Registrert medlem #6
Jeg har mistet oversikten (...kan man miste noe man aldri har hatt?...): Er det flere enn meg som ankommer Heathrow tidlig lørdag morgen? |
| Tilbake til toppen |
|
| Kai | |
![]() ![]() Registrert medlem #22
Jeg tror Anders og Øystein også reiser lørdag morgen. Hvordan er det nå med hotellrom? Jeg og Arild deler (som vanlig) et rom. Hvordan er det med resten? Vi må jo sørge for at ingen står uten rom eller sitter på enkeltrom uten å behøve det. |
| Tilbake til toppen |
|
| Tor Erik | |
![]() Registrert medlem #6
Noen som har gode tips om enkleste reise fra Heathrow til Jurys Inn Croydon? |
| Tilbake til toppen |
|
| Oystein | |
oystein![]() Registrert medlem #82
Anders og jeg lander på Gatwick Mitt forslag: Fra Heathrow: Ta flytoget til Paddington. Taxi til Victoria (£6-£10) og ta deretter toget til East Croydon. |
| Tilbake til toppen |
|
| Kai | |
Letteste vei er t-banen til Victoria og tog derfra. Ta et kjapt tog fra Victoria. Øysteins rute er nok litt raskere men dyrere. Arild og jeg tok taxi fra Heathrow en gang men jeg husker ikke hvor lang tid det tok. |
| Tilbake til toppen |
|
| Kai | |
Jeg forselår at alle oss som kommer fredag møtes i hotellbaren kl. 23. Da har vel alle kommet har de ikke? For de som kommer på lørdag foreslår jeg å møtes ved Porters & Sorters rett rundt hjørnet fra East Croydon station. En stor og romslig pub som ligger så nært stasjonen det er mulig å komme. |
| Tilbake til toppen |
|
| Espen | |
Espen![]() Registrert medlem #4
Høres ut som en bra plan, Kai! |
| Tilbake til toppen |
|
| Espen | |
Espen![]() Registrert medlem #4
Gleder meg! Antar Kenneth har kontroll på billettene...Må de hentes før kampstart, eller har du fått de tilsendt? |
| Tilbake til toppen |
|
| Fredrik | |
![]() Registrert medlem #127
Vi lander 19.30 på Gatwick, så å møtes i hotellbaren 23 høres ut som en god plan Er det lett å finne frem til hotellet etter man går av toget i East Croydon? |
| Tilbake til toppen |
|
| Kenneth | |
![]() ![]() Registrert medlem #33
Jeg må hente billettene på kampdag, så for meg hadde det vært mest praktisk med en bar ikke så langt unna stadion, men får heller dra inn litt tidligere enn dere andre! Vi sees i hotellbaren på fredag, og dere andre på lørdag! Dette blir bra! |
| Tilbake til toppen |
|
| Gå til side << >> |
![]()
|