| Crystal Palace Supporters Scandinavia >> Forum >> Supporterklubben >> Nyheter | ||
| Dougie Freedmans brev til Palace-supporterne | << Forrige tråd | Neste tråd >> | |
![]()
|
|
| Moderatorer: christian, Kåre, Bjørn, Kai, Inge |
| Forfatter | Post |
| christian | |
nettredaktør![]() ![]() Registrert medlem #1 Registrert: 14. aug 2006, 23:34Sted: Oslo innlegg: 261 | Nyhetsartikkel Dougie er utvilsomt en av mange Palace-legender som de fleste sikkert har gode minner om. At han fortsatt er glad i klubben vår, er tydelig nok, og jeg anbefaler alle å lese brevet han har skrevet til Palace-supporterne i disse administrasjonstider. Du finner brevet på Supporter's Trust-sidene, her: Dougie Freedman's message to Crystal Palace supporters Jeg vil også benytte anledningen til å minne om at Ørneblikket har deadline i disse dager, så få ut litt av frustrasjonen gjennom et leserbrev til ØB! Én linje eller én side... det spiller mindre rolle, så lenge du skriver! Palace for ever! [ Endret 29. jan 2010, 11:55 ] meg på facebook |
| Tilbake til toppen | |
| Oystein | |
oystein![]() Registrert medlem #82 Registrert: 13. jul 2007, 09:59Sted: Hosle innlegg: 101 | Nok en stjerne i boka for Palacelegenden Dougie...! "The academy is essential for the future of Crystal Palace Football Club." www.facebook.com/oorheim |
| Tilbake til toppen | |
![]()
|
|