| Crystal Palace Supporters Scandinavia >> Forum >> Crystal Palace >> Crystal Palace Supporters Scandinavia | ||
| Første målscorer konkurranse | << Forrige tråd | Neste tråd >> | |
| Gå til side >> |
![]()
|
| Moderatorer: christian, Kåre, Kenneth, Anders, Bjørn, Kai, Inge, Tor Ø |
| Forfatter | Post |
| Kai | |
![]() ![]() Registrert medlem #22 Registrert: 28. feb 2005, 15:05Sted: Oslo Innlegg: 417 | Første målscorer konkurranse 2009/10 Reglene for denne konkurransen er enkle: - Du tipper en målscorer (Palace spiller) som du tror scorer det første målet i neste ligakamp. - Det er bare lov å tippe en - 1 - spiller - Ditt tips må legges ut i forumtråden innen kampstart for gjeldene kamp. - Kun ligakamper teller - Det er ikke mulig å tippe selvmål. Selvmål gir null poeng. - Kun personer registerert på crystalpalace.no kan delta - Det er ikke mulig å tippe at Palace ikke scorer. - Vinner av konkurransen er den som har flest poeng sammenlagt etter siste serierunde Du gir ditt tips slik: MOTSTANDER - Spiller (f.eks IPSWICH - Ambrose) POENGBEREGNING: Forsvarsspillere 3 poeng Midtbanespillere 2 poeng Angrepsspillere 1 poeng Keepere 100 poeng... Scoring som blir bortdømt av dommer'n 1000 poeng SPILLERE: Julian Speroni 100 Daryl Flahavan 100 Nathaniel Clyne 3 Clint Hill 3 Jose Fonte 3 Paddy McCarthy 3 Matt Lawrence 3 Lee Hills 3 Danny Butterfield 3 Johannes Ertl 3 Michael Abnett 3 Nick Carle 2 Neil Danns 2 Darren Ambrose 2 Kieran Djilali 2 Shaun Derry 2 Sean Scannell 2 Hakeem Adelakun 2 James Comley 2 Kieron Cadogan 2 Alassane N'Diaye 2 Ryan Smith 2 Freddie Sears 1 Victor Moses 1 Alan Lee 1 Stern John 1 Nathan Pinney 1 Simon Thomas 1 Calvin Andrew 1 Matthew Wright 1 Er det noen jeg har glemt?? Kommentarer eller forslag til reglene? Jeg skal gjøre mitt beste for å oppdatere lista etter hver kamp, men alle kan jo hjelpe til her. Lykke til!! [ Endret 27. aug 2009, 15:41 ] |
| Tilbake til toppen | |
| Håvar | |
![]() Registrert medlem #121 Registrert: 7. mar 2009, 18:40Sted: Rykkinn Innlegg: 95 | Motstander Newcastel, Palace goalscorer Freddie Sears |
| Tilbake til toppen | |
| Terje | |
![]() Registrert medlem #13 Registrert: 19. feb 2005, 14:20Sted: Oslo Innlegg: 20 | Newcastle - Fonte |
| Tilbake til toppen | |
| SBK | |
![]() Registrert medlem #47 Registrert: 20. mai 2005, 14:06Sted: Trondheim Innlegg: 27 | Newcastle - N'Diaye |
| Tilbake til toppen | |
| Oystein | |
oystein![]() Registrert medlem #82 Registrert: 13. jul 2007, 09:59Sted: Trondheim Innlegg: 236 | ehh... om vi ikke scorer da? Kan jeg tippe på ingen mål og alikevel få poeng? |
| Tilbake til toppen | |
| Kenneth | |
![]() ![]() Registrert medlem #33 Registrert: 13. mar 2005, 21:08Sted: Oslo Innlegg: 394 | Newcastle - Fonte |
| Tilbake til toppen | |
| Kai | |
![]() ![]() Registrert medlem #22 Registrert: 28. feb 2005, 15:05Sted: Oslo Innlegg: 417 | Newcastle - McCarthy Øystein: nei. ingen mål = ingen poeng til noen av oss PS! Jeg er bortreist i et bryllup i helgen og får ikke oppdatert før mandag, men hvis noen andre vil telle opp, så værsågod! [ Endret 20. aug 2009, 15:22 ] |
| Tilbake til toppen | |
| Kai | |
![]() ![]() Registrert medlem #22 Registrert: 28. feb 2005, 15:05Sted: Oslo Innlegg: 417 | Kom på en ting i forhold til reglene jeg ikke hadde tenkt på: hva hvis første mål er et selvmål? Skal vi åpne for at folk kan tippe på selvmål eller skal vi da bare sette en strek over det og ikke gi poeng til noen? Eventuelt hvor mange poeng er et selvmål verdt, 3, 5, 10, 20? Forslag mottas! |
| Tilbake til toppen | |
| Lars | |
![]() Registrert medlem #9 Registrert: 16. feb 2005, 09:46Sted: kolbotn Innlegg: 5 | newcastle-danns |
| Tilbake til toppen | |
| Ørn | |
![]() Registrert medlem #77 Registrert: 5. feb 2007, 09:17Sted: Bergen Innlegg: 55 | newcastle - ambrose |
| Tilbake til toppen | |
| Gå til side >> |
![]()
|