Forum

Crystal Palace Supporters Scandinavia >> Forum >> Crystal Palace >> Crystal Palace Supporters Scandinavia
Supportercupen 2009 << Forrige tråd | Neste tråd >>
Gå til side   <<        >>   Start ny tråd
Moderatorer: christian, Kåre, Kenneth, Anders, Bjørn, Kai, Inge, Tor Ø
Forfatter Post
Anonym
24. apr 2009, 20:36
Siter
Gjest
Går ut fra at du stiller opp som manager, Kåre, og da helst med dress og slips Men forslaget er bra det, på liten bane er det sannsynligvis en ideell formasjon.
Tilbake til toppen
Oystein
26. mai 2009, 09:27
Siter
oystein
Registrert medlem #82
Sted: Trondheim
4 kjappe spørsmål...

Iflg. min kalender er det ikke mer enn 11 dager til supportercup'en.
Har vi et lag?
Er vi bare 7?
Skal vi ha et opplegg rundt dette?
Hvem er ansvarlig for vår del av supportercup og årsmøte?
Tilbake til toppen
Kenneth
26. mai 2009, 13:20
Siter

Registrert medlem #33
Sted: Oslo
De to siste cupene så har jeg hatt med meg noen kompiser og kollegaer som har vært støttemedlemmer.

Som jeg har forstått så er vi 7 palace supportere som skal delta, pluss 3-4 kompiser av meg, dvs 10-11 spillere. (stemmer ikke det christian)?

Det holder i nød. Pleier å være 30 varme denne dagen så det bør være en del innbyttere..

I fjor tok vi årsmøtet rett etter vi var ferdige, vet ikke hva det blir til i år.

Jeg vet at det er konsert i kuba parken den lørdagen, det kan være et alternativ, pluss at det er opplegg på two dogs også.

Hadde jo vært moro å tatt en fest når vi er ferdige:-)
Tilbake til toppen
christian
26. mai 2009, 16:01
Siter
nettredaktør

Registrert medlem #1
Det stemmer som Kenneth sier, ang. antall deltakere. 10-11 er bra det. Vanligvis tar vi det litt på sparket sånn hvor og hvordan vi tar møtet etterpå, hjemme hos noen eller på en pub. Det er jo også landskamp denne dagen så skulle være nok av muligheter til litt sosialt samvær utover kvelden også.

Regner med at Bjørn ordner en agenda til møtet.
Tilbake til toppen
Nettsted
Oystein
2. jun 2009, 13:08
Siter
oystein
Registrert medlem #82
Sted: Trondheim
OK. Har vi et oppmøtetidspunkt og sted for cup'en (første kamp)?
Tilbake til toppen
Kai
2. jun 2009, 14:23
Siter

Registrert medlem #22
Første kamp er 8.30, så jeg foreslår oppmøte kl.08.00 utenfor garderoben.
Tilbake til toppen
christian
2. jun 2009, 16:14
Siter
nettredaktør

Registrert medlem #1
Kl. 8 høres greit ut. Cupen er på Voldsløkka grus, dersom det skulle være noen tvil. Buss 34 stopper like ved, buss 37 og 54 stopper på Bjølsen som heller ikke er mange minutter unna banen. Alle nevnte busser går fra sentrum.
Tilbake til toppen
Nettsted
christian
2. jun 2009, 16:17
Siter
nettredaktør

Registrert medlem #1
Utover dette så har vi ikke tradisjon på så veldig mye opplegg rundt cupen, utover det å ha en liten oppvarming før kamp, prate Palace og annen fotball og ta dagen som den kommer. Satser alltid på seier og avansement, men det har vel ikke akkurat blitt noen tradisjon å gå videre... Men jeg har troen i år!

Årsmøtet bør det vel være litt mer struktur på, så vi i hvert fall har de faste punktene på plass, dvs. økonomi, valg, osv. Bjørn går av som leder etter sesongen, men vi har en god erstatter på gang...

Tilbake til toppen
Nettsted
Kai
2. jun 2009, 20:03
Siter

Registrert medlem #22
På tide med en ny telling synes jeg. Følgende har altså sagt at de stiller ( og da regner jeg med at de gjør det!):

Christian
Kai
Kenneth
Terje
Øystein
Tor Erik
Roger S
+ kompisene til Kenneth

Hva med Bjørn? Inge? Andre?

[ Endret 2. jun 2009, 20:04 ]
Tilbake til toppen
Anonym
2. jun 2009, 21:31
Siter
Gjest
Hei. Er det noen som har peiling på hva buss eg kan ta i fra Bekkestua til Voldsløkka på Lørdags morgenen?
Og kan eg få et telefon nummer til ein eg kan ringa til i tilfelle det oppstår eit problem?
Hilsen Roger Sæverud.
Tilbake til toppen

Hurtigsvar:

Gå til side   <<        >>   Start ny tråd

Gå til:     Tilbake til toppen

Distribuer denne tråden: rss 0.92 Distribuer denne tråden: rss 2.0 Distribuer denne tråden: RDF