| Crystal Palace Supporters Scandinavia >> Forum >> Crystal Palace >> Crystal Palace Supporters Scandinavia | ||
| Supportercupen 2009 | << Forrige tråd | Neste tråd >> | |
| Gå til side << >> |
![]()
|
| Moderatorer: christian, Kåre, Kenneth, Anders, Bjørn, Kai, Inge, Tor Ø |
| Forfatter | Post |
| christian | |
nettredaktør![]() ![]() Registrert medlem #1 Registrert: 14. aug 2006, 23:34Sted: Oslo Innlegg: 393 | Vi er 4 bekreftede deltakere. 3 til så har vi et lag (som vil bli ytterst slitne)... |
| Tilbake til toppen | |
| Kai | |
![]() ![]() Registrert medlem #22 Registrert: 28. feb 2005, 15:05Sted: Oslo Innlegg: 418 | Bare fire? Kom igjen folkens!! |
| Tilbake til toppen | |
| Ørn | |
![]() Registrert medlem #77 Registrert: 5. feb 2007, 09:17Sted: Bergen Innlegg: 55 | Beklager, men denne datoen (6. juni) spiller jeg fotball i Bergen i Aibel games, kan ikke forlate dem nå. Skulle gjerne stilt begge plasser, men får ha det til gode... Lykke til! |
| Tilbake til toppen | |
| Terje | |
![]() Registrert medlem #13 Registrert: 19. feb 2005, 14:20Sted: Oslo Innlegg: 20 | Jeg har ambisjoner om å være med, alt for lenge siden nå. |
| Tilbake til toppen | |
| christian | |
nettredaktør![]() ![]() Registrert medlem #1 Registrert: 14. aug 2006, 23:34Sted: Oslo Innlegg: 393 | Det er bra, Terje. så vi er 4 bekreftede + 1 "mest sannsynlig" så langt da. hadde vært fint om vi klarte å få med 10 stykker. Da blir det bra med spilletid på alle og vi får tatt oss noen pauser også! |
| Tilbake til toppen | |
| christian | |
nettredaktør![]() ![]() Registrert medlem #1 Registrert: 14. aug 2006, 23:34Sted: Oslo Innlegg: 393 | Husk at selv om vi alltid går på banen for å vinne, så er det viktigste å delta! Det er m.a.o. ikke nødvendig å være et stortalent for å få være med. Er du medlem i CPSS så er du kvalifisert! |
| Tilbake til toppen | |
| Kenneth | |
![]() ![]() Registrert medlem #33 Registrert: 13. mar 2005, 21:08Sted: Oslo Innlegg: 395 | Hvordan ligger det an med "støtemedlemmene" jeg fikk med meg ifjor, er det fortsatt interessant? |
| Tilbake til toppen | |
| Kai | |
![]() ![]() Registrert medlem #22 Registrert: 28. feb 2005, 15:05Sted: Oslo Innlegg: 418 | Tror nok vi må se an hvor mange vi blir først, men hold dem i standby. |
| Tilbake til toppen | |
| Tor Erik | |
![]() Registrert medlem #6 Registrert: 15. feb 2005, 10:55Sted: Oslo Innlegg: 9 | For første gang på mange år tror jeg at jeg kan stille mine kilogram til disposisjon i supportercupen... |
| Tilbake til toppen | |
| christian | |
nettredaktør![]() ![]() Registrert medlem #1 Registrert: 14. aug 2006, 23:34Sted: Oslo Innlegg: 393 | Det er bra, Tor Erik! Regner med at du har ligget i hardtrening i noen år nå |
| Tilbake til toppen | |
| Gå til side << >> |
![]()
|