| Crystal Palace Supporters Scandinavia >> Forum >> Crystal Palace >> Crystal Palace Supporters Scandinavia | ||
| Se Palace i høst/vinter/vår | << Forrige tråd | Neste tråd >> | |
| Gå til side >> |
![]()
|
| Moderatorer: christian, Kåre, Kenneth, Anders, Bjørn, Kai, Inge, Tor Ø |
| Forfatter | Post |
| Jan Henrik | |
![]() Registrert medlem #61 Registrert: 23. nov 2005, 11:49Sted: Bærum Innlegg: 13 | Noen som har planer om å reise over og se Palace denne sesongen? Hadde jo vært kult om vi klarte å koordinere slik at vi ble en gjeng (en liten en i hvert fall) for en gangs skyld? |
| Tilbake til toppen | |
| Kenneth | |
![]() ![]() Registrert medlem #33 Registrert: 13. mar 2005, 21:08Sted: Oslo Innlegg: 394 | Vi har prata om å få til en felles tur lenge! Det blir fort mye prat, men jeg er klar for å reise over.. jeg trenger bare en dato (og lønn:-) |
| Tilbake til toppen | |
| Kai | |
![]() ![]() Registrert medlem #22 Registrert: 28. feb 2005, 15:05Sted: Oslo Innlegg: 417 | Jeg tror nok jeg venter til våren. Hadde lyst til å dra i høst men flytting og salg av gammel leilighet har tatt tid, og å dra over midtvinters er uaktuelt. Påsketider eller der omkring tror jeg nok kan passe bra. |
| Tilbake til toppen | |
| Ørn | |
![]() Registrert medlem #77 Registrert: 5. feb 2007, 09:17Sted: Bergen Innlegg: 55 | Er enige med Kai, selv er det litt skralt økonomisk, da jeg nettopp er ferdig med ett års permisjon ifra jobb (videreutdanning) og holder på å flytte inn i ny leilighet (sitter foreløpig med 2 boliger). Tipper jeg reiser over i mars/april/mai en gang med bror og muligens dama. Hun er blitt skap-fan hun også etterhvert, spesielt etter at vi fikk "så fine drakter" |
| Tilbake til toppen | |
| christian | |
nettredaktør![]() ![]() Registrert medlem #1 Registrert: 14. aug 2006, 23:34Sted: Oslo Innlegg: 393 | Hadde også planer om å ta en tur i høst, men så har de fleste helgene blitt opptatt. Blir i beste fall til våren, selv om jeg må innrømme at jeg sjekker flybilletter relativt regelmessig... Har mulighet til å ta en tur over en lørdag på rimelig kort varsel, så kan hende. Husk for øvrig kamp nå på lørdag på Sky!! Ipswich-Palace! |
| Tilbake til toppen | |
| Kenneth | |
![]() ![]() Registrert medlem #33 Registrert: 13. mar 2005, 21:08Sted: Oslo Innlegg: 394 | Noen som har plukket ut kamp(er) de har lyst til å få med seg? evt dato de ønsker/kan dra? |
| Tilbake til toppen | |
| Kenneth | |
![]() ![]() Registrert medlem #33 Registrert: 13. mar 2005, 21:08Sted: Oslo Innlegg: 394 | Jeg holder diskusjonen gående for meg selv:-) Men jeg har siklet på følgende kamper: tirsdag 27.01.2009 Charlton - Palace lørdag 31.01.2009 Palace - Blackpool Eller lørdag 28.02.2009 Watford- Palace tirsdag 03.03.2009 Palace - Wolves Noen flere som syntes disse kampene virker interessante? |
| Tilbake til toppen | |
| Kai | |
![]() ![]() Registrert medlem #22 Registrert: 28. feb 2005, 15:05Sted: Oslo Innlegg: 417 | Januar er uaktuelt. Det er bitende kaldt og slett ikke trivelig. Gode kamper du har plukket ut, men jeg tror jeg drøyer til påsketider. |
| Tilbake til toppen | |
| Anonym | |
| Gjest | Sitter her og vurderer Blackpool om 3 uker... Alternativt Watford i slutten av feb. Var på Vicarage road i fjor og var fornøyd med det Noen andre som tenker seg over? Jeg sitter nok bare og vurderer ett par timer til før jeg bestiller en av de to helgene (mest sanns Blackpool) |
| Tilbake til toppen | |
| Oystein | |
oystein![]() Registrert medlem #82 Registrert: 13. jul 2007, 09:59Sted: Trondheim Innlegg: 236 | Reisen bestilt - Det blir Holmesdale stand 31/1. Up the Eagles!!! |
| Tilbake til toppen | |
| Gå til side >> |
![]()
|