| Crystal Palace Supporters Scandinavia >> Forum >> Alt annet >> Fotball-verden | ||
| Fantasy Premier League | << Forrige tråd | Neste tråd >> | |
|
|
| Moderatorer: christian, Kåre, Kenneth, Anders, Bjørn, Kai, Inge, Tor Ø | Denne tråden er nå stengt |
| Forfatter | Post |
| Kenneth |
|
![]() ![]() Registrert medlem #33
Jeg inviterer herved til Fantasy Premier League for venner av Crystal Palace! Selv om ikke Palace klarte opprykk så er det like fullt spennende i Premier League. Hvilken manager kan heve det gjeve trofeet sesong 08/09? Kanskje kan du vise dine fotball kunnskaper ved å plukke ut det beste laget basert på virkelige hendelser i Premier League? Spillet er meget morsomt og krever litt innsikt i engelsk fotbal, samt aktivitet utover hele sesongen. Du har et budsjett på 100£ for å forme ditt lag bestående av 15 spillere fordelt på alle klubbene i PM. Spillerne får poeng basert på virkelige hendelser og den manageren som får mest poeng kan vinne fine premier:-) logg dere inn på: http://fantasy.premierleague.com/ og registrer dere. Jeg har opprettet en liga for oss, koden er 18961-6329 Jeg syns vi skal premiere vinner da det ifjor var kun undertegnede som var aktiv:-( premie blir vi sikkert enige om:-) Bli med, dette er moro!!! |
| Tilbake til toppen |
|
| Kenneth |
|
Husk å bli med på moroa, sett opp ditt lag før deadline og heng med:-) |
| Tilbake til toppen |
|
| christian |
|
nettredaktør![]() ![]() Registrert medlem #1
OK, da er jeg med! Tipper det går åt skogen, men det får stå sin prøve |
| Tilbake til toppen |
|
| Kenneth |
|
hehe, det gjenstår å se:-) moro om fler også blir med! |
| Tilbake til toppen |
|
| Ørn |
|
![]() Registrert medlem #77
Bra tiltak, men foreslår allikevel en annen lignende side: http://tff.telegraph.co.uk/CleverTV...0/clienthome.do Her er engelske Palace-fans også med og har opprettet en egen liga: Liganavn: holmesdale Passord: eagles Man kan her sette opp lag ifra championship, noe som er spennende, selv har jeg laget lag bestående av 6 Birmingham-spillere, 3 Palace-spillere (Moses, Speroni og Hill) og 2 andre billige spillere. Slå dere løs og join ligaen MED Palace-spillere |
| Tilbake til toppen |
|
|
|