| Crystal Palace Supporters Scandinavia >> Forum >> Crystal Palace >> Crystal Palace FC | ||
| Bekreftede overganger sesongen 2008/2009 | << Forrige tråd | Neste tråd >> | |
| Gå til side << >> |
![]()
|
| Moderatorer: christian, Kåre, Kenneth, Anders, Bjørn, Kai, Inge, Tor Ø |
| Forfatter | Post |
| Kai | |
![]() ![]() Registrert medlem #22 Registrert: 28. feb 2005, 15:05Sted: Oslo Innlegg: 418 | Jeg tror også at Morrison er passert middagshøyden. Selvom han scoret bra i fjor så er han for ujevn i prestasjonene. Hadde ikke hatt noe imot om han ble i klubben et år eller to til, men han trenger skikkelig konkurranse. Scowcroft er fin å ha som innbytter, Moses brukes jo både på kanten og i angrepet og da trenger vi en skikkelig toppspiss som kan nå 20 mål hver sesong. |
| Tilbake til toppen | |
| Terje | |
![]() Registrert medlem #13 Registrert: 19. feb 2005, 14:20Sted: Oslo Innlegg: 20 | Vi kommer ikke unna det faktum at Morrison er en skikkelig primadonna, elsket av små-kidsa i klubben. Jeg tror nesten ikke jeg har sett noen spiller som er så konstant sutrete på banen. Han jobber aldri skjorta av seg, har ikke noen spesiell spisskompetanse, men har den gudbenådede gaven å være ofte å rett plass til rett tid. Slike spillere vokser ikke på trær. Man skal heller ikke undervurdere det faktum at Morrison er en local-lad, han har antagelig også mye å si for stemningen i garderoben og rundt klubben. Uansett , jeg er usikker på om han er typen vi trenger for å heve laget. En spiss på 20+ i året er antagelig en våt drøm, det må isåfall være en som ikke har levert enda, men som gjør det neste sesong for Palace. En spiss som allerede har levert 20+ blir fort dyrere enn budsjettet vårt tillatter, og antagelig også aktuell for endel lag i PL. Jeg håper på Freddy Eastwood, han har vært dårlig i Wolves, men leverte jo stort i Southend. Kanskje kan han finne tilbake til gamle takter i sør-london? |
| Tilbake til toppen | |
| Kai | |
![]() ![]() Registrert medlem #22 Registrert: 28. feb 2005, 15:05Sted: Oslo Innlegg: 418 | OK, da oppdaterer vi denne: Ut: John Bostock - Spurs 700K Tony Craig - Millwall 125K ? Mark Kennedy - Cardiff fri transfer Inn: Calvin Andrew - Luton 400K ? |
| Tilbake til toppen | |
| Ørn | |
![]() Registrert medlem #77 Registrert: 5. feb 2007, 09:17Sted: Bergen Innlegg: 55 | Kai skrev ... OK, da oppdaterer vi denne: Ut: John Bostock - Spurs 700K Tony Craig - Millwall 125K ? Mark Kennedy - Cardiff fri transfer Inn: Calvin Andrew - Luton 400K ? Mangler vel et lass av spillere her? Inn: Ertl, Fonte (i dag), Carle, McCarthy, Flahaven Ut: Hudson, Bostock, Kennedy, T. Craig, 4 unggutter frigitt Sannsynlig ut: Ashley-P Robinson, Ben Watson, C. Morrison, Fletcher, Kuqi (om noen ønsker han etter alt oppstyret forrige sesong) Mener det har vært en overraskende god preseason transfer-messig, selv om vi virkelig har behov for spillere på topp som kan score mål. Vi har bra dekning på keeperplass og i forsvar, ok dekning på midtbane og mangler vel nå bare en eller to gode spisser for å kunne kjempe om PO-plass... Blir veldig overrasket om vi havner topp 6 denne sesongen, ingen tvil om at det er mange lag med potensiale og penger denne sesongen i forskjell til ifjor... |
| Tilbake til toppen | |
| christian | |
nettredaktør![]() ![]() Registrert medlem #1 Registrert: 14. aug 2006, 23:34Sted: Oslo Innlegg: 393 | Hjemme fra ferie, så da er den første posten oppdatert med bekreftede overganger. Fonte har jeg ikke sett bekreftet, Ørn. Har du en link? |
| Tilbake til toppen | |
| Ørn | |
![]() Registrert medlem #77 Registrert: 5. feb 2007, 09:17Sted: Bergen Innlegg: 55 | Beklager! Inn: Ertl, Fonte (i dag), Carle, McCarthy, Flahaven Det skulle her stått (i dag?) bak Fonte, da ryktene tilsa at han hadde signert. http://forums.cpfc.org/showthread.php?s=&threadid=168849&perpage=20&highlight=&pagenumber=17 |
| Tilbake til toppen | |
| christian | |
nettredaktør![]() ![]() Registrert medlem #1 Registrert: 14. aug 2006, 23:34Sted: Oslo Innlegg: 393 | Ok, da venter jeg med å oppdatere Fonte i den første posten, til jeg ser noe offisielt. |
| Tilbake til toppen | |
| Ørn | |
![]() Registrert medlem #77 Registrert: 5. feb 2007, 09:17Sted: Bergen Innlegg: 55 | Da kan du oppdatere Jose Fonte, Christian, han har nå offisielt signert 3- årsavtale med Palace. Vi er meget sterke defensivt nå.... |
| Tilbake til toppen | |
| Anonym | |
| Gjest | I'm way ahead of you (sagt av en ikke innlogget Christian) [ Endret 23. jul 2008, 16:47 ] |
| Tilbake til toppen | |
| christian | |
nettredaktør![]() ![]() Registrert medlem #1 Registrert: 14. aug 2006, 23:34Sted: Oslo Innlegg: 393 | Da har Clinton Morrison skrevet under på en toårs-kontrakt med Coventry... Synes ærlig talt det er litt trist, også i og med at vi nå er ute etter en målgarantist, hvilket Morrison er. Kan jo håpe på at Simon Thomas viser seg som den nye Ian Wright, men... |
| Tilbake til toppen | |
| Gå til side << >> |
![]()
|