Forum

Crystal Palace Supporters Scandinavia >> Forum >> Crystal Palace >> Crystal Palace FC
Bekreftede overganger sesongen 2008/2009 << Forrige tråd | Neste tråd >>
Gå til side   <<        >>   Start ny tråd
Moderatorer: christian, Kåre, Kenneth, Anders, Bjørn, Kai, Inge, Tor Ø
Forfatter Post
Kai
27. jun 2008, 20:31
Siter

Registrert medlem #22
Sted: Oslo
Carle er en vanvittig spennende spiller som imponerte meg i playoff kampene. Tror han kan være den kreative, offensive midtbanespilleren vi har ventet på i et utall år!
Tilbake til toppen
Ørn
28. jun 2008, 13:02
Siter
Registrert medlem #77
Sted: Bergen
Ja, overrasket over at han var aktuell for oss. Kanskje vi i tillegg klarer å gjøre en bytteavtale med BC der vi sender Kuqi andre veien?
Tilbake til toppen
Kai
28. jun 2008, 16:04
Siter

Registrert medlem #22
Etter sighende betaler vi rundt 700K for Carle, noe som virker som en fair pris. Kuqi skal vi slite med å bli kvitt. Lønna hans gjør ham uaktuell for de fleste lagene i Championship, men kanskje noen biter på kroken?
Tilbake til toppen
christian
3. jul 2008, 12:20
Siter
nettredaktør

Registrert medlem #1
Darryl Flahavan blir vel klar med mindre noe uforutsett skulle skje ved den medisinske testen. Southend-keeper med godt rykte, og skal konkurrere med Speroni om plassen. Virker fornuftig, ikke minst med tanke på at vår nest beste keeper er Flinders, som er på vei ut av klubben...
Tilbake til toppen
Nettsted
Ørn
3. jul 2008, 12:49
Siter
Registrert medlem #77
Sted: Bergen
Skjønner forresten ikke all hetsingen av Scott Flinders på CPFC-forumet, han er/var tross alt U20-keeper for England og fortsatt bare 22 år og 1 måned gammel. Greit nok at han ikke er av samme klasse som Speroni, men litt potensialet må han da i det minste ha.... Aldri hørt om Flahavan, men ryktene tilsier at han er en av ligaens beste "dverg"-keepere. CPFC-folka virker ihvertfall fornøyd med at han kommer, så får vi se om han får tillit, gjør en tabbe og blir mobbet ut av klubben...
Tilbake til toppen
Kai
3. jul 2008, 14:34
Siter

Registrert medlem #22
Flinders har rett og slett ikke selvtillit nok til å bli en toppkeeper. Å ha noen U20 landskamper sier vel heller ikke all verden egentlig, da det knapt finnes en engelsk keeper i de to øverste divisjonene.
Flahavan er rutinert og vil være en type vi nok kan stole på hvis Speroni blir skadd, det kan vi ikke med Flinders.
Tilbake til toppen
Terje
3. jul 2008, 16:59
Siter
Registrert medlem #13
Jeg ser Ertl er klar, noen som vet noe om ham?
7 landskamper for Østerrike behøver vel ikke si så mye, jeg husker Torghelle som hadde endel landskamper for Ungarn, aldri scoret for Palace, og som nå spiller i FC Carl Zeiss Jena......
Tilbake til toppen
christian
3. jul 2008, 19:24
Siter
nettredaktør

Registrert medlem #1
Ertl er vel en såkalt squadplayer, som kan brukes flere steder på banen, primært i defensive posisjoner så vidt jeg har fått med meg. Utover det vet jeg ingenting... Noen som har hatt han på Football Manager?
Tilbake til toppen
Nettsted
Kai
4. jul 2008, 19:53
Siter

Registrert medlem #22
Ertl kan nok bli nyttig. Han kan spille på flere plasser både i forsvaret og midtbanen og vi trenger allsidige spillere. I det hele tatt er jeg godt fornøyd med spillerkjøpene til nå. Nå mangler vi bare en skikkelig spiss med målteft!
Tilbake til toppen
Anonym
6. jul 2008, 07:04
Siter
Gjest
enig, delvis. trenger en spiss som scorer jevnt 20+. får håpe moses kan vise seg å bli en sånn spiss.tror morrison e over the top.
Tilbake til toppen

Hurtigsvar:

Gå til side   <<        >>   Start ny tråd

Gå til:     Tilbake til toppen

Distribuer denne tråden: rss 0.92 Distribuer denne tråden: rss 2.0 Distribuer denne tråden: RDF