| Crystal Palace Supporters Scandinavia >> Forum >> Crystal Palace >> Crystal Palace FC | ||
| Hva trengs for å kjempe om opprykk? | << Forrige tråd | Neste tråd >> | |
![]()
|
|
| Moderatorer: christian, Kåre, Kenneth, Anders, Bjørn, Kai, Inge, Tor Ø |
| Forfatter | Post |
| christian | |
nettredaktør![]() ![]() Registrert medlem #1
Diskusjonen om neste sesong er selvsagt i gang allerede i chatboksen, men passer fint inn i forumet også. Da kan vi jo om et års tid også se tilbake på hva vi snakka om... Forhåpentligvis med et smil om munnen Fra chatboksen: Espen
18. mai, 13:14 Er litt vanskelig å spå utfallet av neste sesong før sommerens overganger. Har uansett veldig stor tro på Neil Warnock......Og med rapporter om meget god stemning i klubben kan det ende i opprykk neste år. Kunne vært fint med direkte opprykk.....tror ikke jeg orker mer play off.....blir tynn i håret av sånt. Halvard 18. mai, 10:06 Syns folk er litt i overkant pessimistiske her. Har vært Palace og Brann tillhenger i så mange år at jeg ikke lar meg rive med så altfor lett. MEN. NW er en klok mann som får mye ut av få ressurser. Vi låg nest sist da han overtok laget, inn kom Shaun Derry, S.Sinclair og Manns(?). Den store forvandlingen har vi alle sett. Dersom laget ikke blir vesentlig svekket og Warnock får litt og rutte med, ser jeg ikke det som urealistisk å tro på en plass blandt de to øverste. Problemet i tidligere sessonger har vel like ofte vært manageren som laget. Nå har vi en manager som gir meg en grunn til optimisme. Up the Eagles!!! Ørn 18. mai, 10:00 Sinclair er premier league-klasse i mitt hode ihvertfall og han karakteriseres vel som en av Englands største talenter enda... Får vi Sinclair permanent skal jeg sykle fra BHaugesund til Karmøy Kai 17. mai, 19:21 Jeg tror slett ikke det er en utopi å få Sinclair til Palace. Hvis mange lag i PL hadde vært ute etter ham ville han gått til en av dem på lån allerede. Han Denne sesongen har han spilt for Plymouth, Charlton og Palace. Hos Clows fikk han ikke en gang spilletid utover et par innhopp!! SInclair er ikke på langt nær klar for spill i toppserien enda og det er derfor han er i Championship. Tror vi må finne reserver fra etablerte PL lag for at vi skal kjempe i toppen neste år. Spillere fra lavere divisjoner tror jeg ikke vil funke. christian 17. mai, 19:09 Tror nok Elyounoussi er omtrent like utopisk som Sinclair. Skal vi ha no håp om unge, lovende spillere av det kaliberet må vi opp i Premier League først. Ser heller for meg at vi kjøper bra spillere fra League One, kanskje noen dugelige på lagene som rykket ned fra både Premier League og Championship. Om vi også kan låne inn spillere av Sinclairs kaliber så tror jeg vi skal få en bra stall. Men som Kai sier, så blir det nok en langt tøffere divisjon fra høsten av. Tror Championship denne sesongen har vært omtrent så dårlig som man får det... Glad vi har Warnock, han kan få oss opp Ørn 17. mai, 18:06 @Kai: At vi skal få tak i Scott Sinclair på permanent basis er fullstendig utopi. Han kan velge og vrake i premier league-lag og vil aldri velge Palace fremfor disse. Foreslår at vi tipser om Tarik El-Younossi istedenfor, selv om det n0ok sikkert er like uaktuelt..... Kai 17. mai, 15:46 Jeg tror ikke vi skal ta alle sorgene på forskudd selv om dette laget nok ikke er godt nok for direkte opprykk. Neste års Championship blir knallhard med Birmingham og Reading ned og Forest og (snart) Leeds opp. Det er veldig synd at Bostock forsvinner til Spurs sitt reservelag, men forhåpentligvis kan vi bruke noe av de pengene på å få tak i Scott Sinclair permanent. Det er en mager trøst, men Rochdale er klare for playoff finalen i League 2 De har vært i laveste divisjon i 34 år! Ørn 17. mai, 14:26 Synes det er overoptimistisk å tro at vi kan få direkte opprykk. Synes rett og slett laget vårt er for svakt til å kunne klare det. Vi har potensialet , men er avhengig av å låne en spiller med Sinclairs kvaliteter, samtidig er vi avhengig av at Watson og Soares utvikler seg videre sentralt på midtbanen og får en kjempesesong. Sentrallinja med Speroni, Fonte, Watson og Morrison er viktig å beholde. Satser på at vi bruker Bostock-pengene på å handle inn Fonte og til å sikre videre kontrakter med Morrison og muligens Hudson.... Frykter at både Fonte, Hudson, Morrison, Moses og Watson forsvinner. Halvard 15. mai, 00:15 Vi får gå for direkte opprykk neste sesong. Så lenge laget ikke blir ribbet , og Warnock får forsterket laget, tror jeg det er realistisk. Liker den mannen bedre og bedre. Gesten hans da han applauderte City-publikumet etter kampen, står det stor respekt av! [ Endret 18. mai 2008, 14:13 ] |
| Tilbake til toppen |
|
![]()
|
|