Forum

Crystal Palace Supporters Scandinavia >> Forum >> Crystal Palace >> Crystal Palace Supporters Scandinavia
Reiseguide << Forrige tråd | Neste tråd >>
Gå til side       >>   Start ny tråd
Moderatorer: christian, Kåre, Kenneth, Anders, Bjørn, Kai, Inge, Tor Ø
Forfatter Post
christian
27. mar 2008, 16:44
Siter
nettredaktør

Registrert medlem #1
Sted: Oslo
Kai har skrevet en grundig og fin artikkel om hvordan du skal finne frem til Selhurst Park. I tillegg til denne guiden ville det være knall med en liste over både gode Palace-puber og overnattingssteder som kan være til hjelp for alle som skal ta turen til Sør-London.

Fint om de som har bodd på for eksempel et godt hotell eller bed&breakfast i Palace-land kunne forfatte en liten anmeldelse av stedet og gjerne link til nettsted, så skal jeg sette sammen en artikkel til glede for alle besøkende på siden.

Du kan enten skrive artikkelen som svar til denne tråden eller sende den til meg på mail: christian©crystalpalace.no
Tilbake til toppen
Nettsted
christian
28. mar 2008, 14:05
Siter
nettredaktør

Registrert medlem #1
Slenger ut en liste over puber ved Selhurst Park hentet fra Holmesdale.net:

Clifton Arms
The Portmanor
The Prince George
The Duke of Cambridge
The White Horse
The Selhurst Arms
Two Brewers
The Railway Telegraph
The Cherry Trees
The Duke of Clarence
The Alliance
The William Stanley
The Jolly Sailor
The Albion
The Ship

Vet ikke hvor oppdatert denne er, men om noen har besøkt disse i løpet av siste år eller to eller vet hvordan det ligger an, så vær så god og skriv noen ord om puben du var på.

Clifton Arms har jo vært nevnt som et sted det blir fullt. Jeg møtte noen veldig trivelige folk som holdt set til Two Brewers da jeg var i Grebbestad sist sommer. Erfaringer?

[ Endret 29. mar 2008, 11:30 ]
Tilbake til toppen
Nettsted
Kai
28. mar 2008, 15:40
Siter

Registrert medlem #22
The Railway Telegraph er ikke en bortepub med mindre den ikke har blitt det nå. Husker ikke navnet på bortepuben for øyeblikket men skal sjekke det ut. Wetherspoons er bare en kjede med puber, altså ikke en enkelt pub så den bør fjernes. Skal sende en mail til Don og høre om han kan skrive litt om pubene rundt Selhurst.
Tilbake til toppen
christian
29. mar 2008, 11:30
Siter
nettredaktør

Registrert medlem #1
Ok, sikkert ikke helt oppdatert den lista på HOL.

Uansett, fint å høre noen erfaringer
Tilbake til toppen
Nettsted
Bjørn
29. mar 2008, 17:15
Siter

Registrert medlem #23
Sted: Kongsberg
Kai skrev ...

The Railway Telegraph er ikke en bortepub med mindre den ikke har blitt det nå. Husker ikke navnet på bortepuben for øyeblikket men skal sjekke det ut. Wetherspoons er bare en kjede med puber, altså ikke en enkelt pub så den bør fjernes. Skal sende en mail til Don og høre om han kan skrive litt om pubene rundt Selhurst.

Brukes ikke Duke of York ofte som bortested? Ligger ved Victoria station i sentrum. Veit jeg har hørt at den blir brukt av ans på transit .
Tilbake til toppen
Kai
29. mar 2008, 18:26
Siter

Registrert medlem #22
Duke of York brukes av Palace fansen ved bortekamper i London. Den ligger tvers ovenfor utgangen av Victoria togstasjon.

Don Madgwick skriver en pubguid og en hotell/B&B guide. Skulle få den om en ukes tid.
Tilbake til toppen
christian
17. feb 2009, 22:53
Siter
nettredaktør

Registrert medlem #1
Ble det noe av den guiden til Don?
Tilbake til toppen
Nettsted
Kai
14. feb 2011, 17:31
Siter

Registrert medlem #22
Har helt glemt den. Skal minne ham på det.
Tilbake til toppen
christian
24. mar 2012, 07:20
Siter
nettredaktør

Registrert medlem #1
Poster her også, samme som i en annen tråd:

Det som kunne være greit å legge til er litt om aktuelle puber, hvor de ligger og i hvilken grad de "er Palace".

Omtale av ulike bosteder er jeg i gang med. Jury's Inn og Travellodge har jeg erfaring med selv, og har også andres erfaringer, mens andre steder vil jeg gjerne ha litt info om per mail (fra de som har bodd noen av disse stedene): christian©crystalpalace.no Tenker da på Holiday Inn Express, Hilton (er det vel?) og ulike B&Bs.

Ellers er det vel nå slik at både Norwegian og RyanAir flyr til Gatwick (fra henholdsvis Gardermoen og Rygge), og det er jo ypperlig info til en reiseguide.

Severdigheter og shopping i Croydon... uteliv, osv. Kom med det
Tilbake til toppen
Nettsted
Kai
24. mar 2012, 10:50
Siter

Registrert medlem #22
http://southnorwoodtouristboard.wordpress.com/
http://www.croydontours.com

Tilbake til toppen

Hurtigsvar:

Gå til side       >>   Start ny tråd

Gå til:     Tilbake til toppen

Distribuer denne tråden: rss 0.92 Distribuer denne tråden: rss 2.0 Distribuer denne tråden: RDF