| Crystal Palace Supporters Scandinavia >> Forum >> Crystal Palace >> Crystal Palace FC | ||
| Nok en ny manager... Hvem? | << Forrige tråd | Neste tråd >> | |
| Gå til side << |
![]()
|
| Moderatorer: christian, Kåre, Kenneth, Anders, Bjørn, Kai, Inge, Tor Ø |
| Forfatter | Post |
| christian | |
nettredaktør![]() ![]() Registrert medlem #1 Registrert: 14. aug 2006, 23:34Sted: Oslo Innlegg: 393 | Selv om den forestående (Mest sannsynlig, i hvert fall) ansettelsen av Warnock virker hakket mer inspirert enn for eksempel Francis og for så vidt også Taylor, så er jeg vel så skeptisk nå, dessverre... De av oss som har ønsket et velspillende Palace må nok vente, for Warnock-fotballen er vel mest kjent for hard kjemping og lange baller mot en stor spiss. Får vi resultatene så er det selvsagt supert, men jeg har en dårlig følelse Virker også meningsløst om han skal få de påståtte £550.000 i året og en 3-årskontrakt. Beklager negativiteten, jeg ønsker selvsagt at Warnock (gitt at det blir han, og det virker temmelig sikkert) skal lykkes i Palace, men jeg hadde håpet på en manager som ønsker å spille severdig fotball. |
| Tilbake til toppen | |
| Kai | |
![]() ![]() Registrert medlem #22 Registrert: 28. feb 2005, 15:05Sted: Oslo Innlegg: 417 | Jeg kan ikke helt se hvilke andre managere som er ledige på markedet for tida enn Warnock og Jewell. Jewell venter nok heller på en Premier League jobb (Bolton ?) og ville uansett ikke blitt lenge i klubben dersom han hadde suksess. Er optimist på vege av Warnock, og er ikke helt enig i din beskrivelse av taktikken hans Chris. Synes Sheff Utd spilte massevis av god fotball både det året de rykket opp og i PL. Eneste bekymring er at han kjøpte Ade Akinbiyi... |
| Tilbake til toppen | |
| Inge | |
![]() ![]() Registrert medlem #2 Registrert: 13. feb 2005, 22:22Sted: Hakadal Innlegg: 30 | Glenn Roeder (ex Toons) og Martin Allen (ex Brentford, MK Dons og Leicester) er vel også ledige. Og Glenn Hoddle vill jo være en skikkelig entusiastisk utnevenelse, a la Trevor Francis. For ikke å snakke om Teitur som alltid må være med i vurderingene... Jeg håper vi får en manager som kan bygge et lag med utgangspunkt i spennende talenter og at det ikke blir det sedvanlige tullet med å selge en bråta middelmådigheter, kjøpe en bråta middelmådigheter og stå på stedet hvil. Problemet er ofte at den som fremstår som et talent, ikke vokser med utfordringene og ender opp som en middelmådighet. Det vitner som regel om elendig treningsopplegg og oppfølging. Og denne bruk og kast mentaliteten klarer de nok ikke å endre på ... Heller ikke i Palace? |
| Tilbake til toppen | |
| Kai | |
![]() ![]() Registrert medlem #22 Registrert: 28. feb 2005, 15:05Sted: Oslo Innlegg: 417 | Glenn Roeder og Martin Allen får jo Greame Souness til å framstå som dyktig! |
| Tilbake til toppen | |
| Gå til side << |
![]()
|