| Crystal Palace Supporters Scandinavia >> Forum >> Crystal Palace >> Crystal Palace Supporters Scandinavia | ||
| Forslag til crystalpalace.no | << Forrige tråd | Neste tråd >> | |
![]()
|
|
| Moderatorer: christian, Kåre, Kenneth, Anders, Bjørn, Kai, Inge, Tor Ø |
| Forfatter | Post |
| christian | |
nettredaktør![]() ![]() Registrert medlem #1
Det dukker nå og da opp forslag til endringer her på nettsidene, men så lenge de kommer i chatboksen er det vanskelig å kommentere eller diskutere forslagene. De forsvinner rett og slett i strømmen av innlegg! Derfor oppfordres de som måtte ha noen forslag til å starte nye tråder her i forumet! Jeg har, som nevnt flere ganger tidligere, ideer til endringer på crystalpalace.no, men tid og nettkunnskap strekker ikke alltid til. Likevel ønskes innspill og kommentarer. Om noen har forslag til andre design eller layout på sidene, eventuelt innhold som bør være på plass, så kom gjerne også med det. Da er det greit å lenke til andre sider som viser hva man eventuelt tenker om utseendet eller innholdet på sidene. |
| Tilbake til toppen |
|
| Anders | |
Anders![]() ![]() Registrert medlem #26
Synes forumet forsvinner litt sånn som det er nå. Tror en stor knapp på forsiden, og færre underforum kan hjelpe. |
| Tilbake til toppen |
|
| christian | |
Ja, færre underforum er nok en god ide. Det skal jeg gjøre noe med. Jeg er litt i tvil om stor knapp på forsiden. Rent statistisk er det lite trykking på knapper for å sjekke om noe er i forumet. Men et alternativ er at den biten på forsiden som viser siste fra forumet er høyere på siden. Det vil da eventuelt gå på bekostning av noe annet. Chatboksen er vel det mest brukte her og selv om jeg mener et forum er langt bedre så er det dumt å fjerne det meste aktive vi har i CPSS og jeg antar at de fleste helst vil unngå å måtte bla langt nedover siden for å finne chatboksen. Men hva med å få siste fra forumet over nyhetene? Hva tenkes om det? Sånn noenlunde der Ørneblikket-deadline befinner seg nå, altså. Må ellers skynde meg å berømme Kenneth for å oppdatere nyhetene på forsiden! Det betyr mye at vi kan presentere ferske Palace-nyheter på norsk! Jeg har vært inne på tanken om å fjerne nyhetene helt fra forsiden, men når de nå oppdateres i takt med hva som skjer rundt Selhurst, trengs jo ikke det! Flottings, Kenneth
|
| Tilbake til toppen |
|
| Anders | |
Anders![]() ![]() Registrert medlem #26
Tror ikke det designmessig blir så fint med trådene fra forumet lenger oppe på siden, synes det vises veldig fint sånn som det er nå med de siste fem. Eneste er at de siste fem nå som oftest er nyheter, og da blir det lite diskusjonstråder som vi hadde i forrige sesong. En dag jeg tenkte jeg skulle helt inn på forumet i stedet for inn på de fem nyeste trådene, så slet jeg med å finne linken. Den er nesten usynlig der den er nå. Når jeg kom inn så visste jeg ikke helt hvilket underforum jeg skulle til, så måtte se gjennom alle.
|
| Tilbake til toppen |
|
| Kenneth | |
![]() ![]() Registrert medlem #33
Helt enig i det Anders sier. Jeg bomber med nyheter, så er det ikke lett å finne igjen ting i forumet. Kanskje hatt nyheter i en egen boks evt? Hadde det vært mulig å hatt faner (eller røde bokser som idag) på toppen istedenfor på høyresiden feks? Der kunne man hatt flere valg i en rullgardin pr fane feks. http://newutd.no/ her er litt hva jeg mener med rullgardin etc. Også log in på toppen hadde jo vært en mulighet også. Chatteboksen er jo hellig, eller mest brukt og kanskje ikke noe god ide å fjerne den. Hadde det vært mulig å auto justert bildene også Christian? slik at store bilder blir komprimert ned til en gitt størrelse? Banneren bør vel endres snart:-) |
| Tilbake til toppen |
|
| christian | |
Ja, det blir lite æksjn i de nyhetstrådene. Tror nok jeg heller endrer dette slik at man kan kommentere nyheten, altså at de ikke postes til forumet som nå. Når det gjelder faner/lenker/rullgardin eller hva man kaller det, så er jeg også enig i at det kunne være en god løsning fremfor den lille menyen til høyre nå. Hva med innhold? Noen spesielle ting som mangler? En fyldig pubguide burde jo være aktuell og kanskje få oppdatert reiseguide også. Takker uansett for innspillene, folkens! ps: Banneret bør selvsagt endres... |
| Tilbake til toppen |
|
| Kenneth | |
![]() ![]() Registrert medlem #33
En pubguide hadde vært knall! Det er jo egentlig et must! Det er mange pubguider og anmeldelser å finne, men "first hand" erfaring er jo alltid den beste. Jeg har vært på endel puber, men altfor få til å lage noe konkret ut av det. Christian, det er en genial ide! Bare å legge ut på BBS så tror jeg nok vi blir "spammet" med forslag! Jeg syns innholdet er bra, noe som bør fjernes etc. feks link til Johannes Ertls hjemmeside osv:-) |
| Tilbake til toppen |
|
| christian | |
Ja, jeg er treg med å oppdatere lenker og sånt Når det gjelder pubguide ønsker jeg faktisk ikke å basere den på BBS eller Holmesdale. Det vil si, en noenlunde fullstendig oversikt over pubene ville være kult, men først og fremst ser jeg for meg en guide skrevet av oss: skandinaviske Palace-supportere. Våre opplevelser og følelser knyttet til de ulike pubene. Noen som påtar seg å beskrive en pub, så er vi i gang
|
| Tilbake til toppen |
|
![]()
|
|