| Crystal Palace Supporters Scandinavia >> Forum >> Crystal Palace >> Crystal Palace Supporters Scandinavia | ||
| Palace - Sheff Wed 31. mars | << Forrige tråd | Neste tråd >> | |
| Gå til side >> |
![]()
|
| Moderatorer: christian, Kåre, Kenneth, Anders, Bjørn, Kai, Inge, Tor Ø |
| Forfatter | Post |
| christian | |
nettredaktør![]() ![]() Registrert medlem #1
Leker med tanken om å dra til Selhurst og se Weds-kampen.... Andre som har sett denne kampen som potensielt mål? Skulle gjerne dratt helgen etter og sett Palace-Preston, men det går dessverre ikke |
| Tilbake til toppen |
|
| Anonym | |
|
Gjest
|
Skal selv reise å se Palace - Derby 28.april? Noen andre som har tenkt seg på denne kampen? Er vel årets siste kamp og riften om billettene er stor. Noen som vet om det allerede er muligheter for å kjøpe billetter til kampen? |
| Tilbake til toppen |
|
| Ørn | |
![]() Registrert medlem #77
Og der var jeg registrert også og medlemsskapet for meg og min tvillingbror betalt. Får vi siste ørneblikket med på kjøpet eller? [ Endret 5. feb 2007, 09:34 ] |
| Tilbake til toppen |
|
| Terje | |
![]() Registrert medlem #13
Det ser ut som det blir Palace-Preston på meg! Midt i påsken, men kombinerer det kanskje med jobb. Send meg adressen din Ørn, så skal jeg sende deg siste utgave av ØB. |
| Tilbake til toppen |
|
| Ørn | |
Adressen min er; Jan Sæbø Råtun 106 5239 Rådal Har også kjøpt supportermedlemskap til min bror; Rune Sæbø Nedre korskirkeallmenning 13 5009 Bergen Hadde vært glimrende om dere hadde fått sendt ØB til begge |
| Tilbake til toppen |
|
| Terje | |
![]() Registrert medlem #13
Da er nr. 51 + 52 på vei til dere i posten ! |
| Tilbake til toppen |
|
| Ørn | |
Ahhh, herlig jobba Terje. Blir bra bursdagsgave til broderen, sammen med tur til London |
| Tilbake til toppen |
|
| Gaute | |
![]() Registrert medlem #55
Registrert: 6. sep 2005, 15:21Sted: Fyllingsdalen Innlegg: 11 |
Skal reise til Selhurst i løpet av mars, men hvilken kamp jeg skal på avgjøres litt av hvilken pris jeg får på fly til London. Dessuten har jeg overtalt damen til å bli med bort. Hadde vert artig å treffes før og etter kamp, bare gi en lyd! |
| Tilbake til toppen |
|
| Inge | |
![]() ![]() Registrert medlem #2
Gaute, Christian, Ørn ... ja, alle dere som skal over; PLIIIIS ta med kamera og ta plenty bilder som vi kan bruke i Ørneblikket! Bladet trenger egenproduserte bilder! Ta bilder ved spillerinngangen, på treningsfeltet eller inne på banen av spillere og fans. Jeg er mottakelig for alt! |
| Tilbake til toppen |
|
| Ørn | |
Skal prøve å få tatt flest mulig bilder ja |
| Tilbake til toppen |
|
| Gå til side >> |
![]()
|