| Crystal Palace Supporters Scandinavia >> Forum >> Alt annet >> Fotball-verden | ||
| Hvem blir seriemester 07 og hvorfor? | << Forrige tråd | Neste tråd >> | |
| Gå til side << |
|
| Moderatorer: christian, Kåre, Kenneth, Anders, Bjørn, Kai, Inge, Tor Ø | Denne tråden er nå stengt |
| Forfatter | Post |
| Inge | |
![]() ![]() Registrert medlem #2 Registrert: 13. feb 2005, 22:22Sted: Hakadal Innlegg: 30 | Kom igjen da, Kai Lei av RBK?! Nei, det kan jeg overhodet ikke forstå. Det er jo noe trygt og forutsigbart i det at gullet gis til et lag. Praktisk er det også. Og så slipper vi at Norge dummer seg ut mot lag som Åtvidaberg, Mlada Boreslav etc.. Vi var jo i overkant rause i 2005 da vi lot et av Oslolagene vinne serien med den laveste poengsummen ever. Kanke holde på sånn. Vi får uansett håpe at det er et jævla bra fotballag som vinner serien i år. Så har vi alle preferanser i retning av hvem det bør eller ikke bør være. Og siden jeg er trønder og var på Lerkendal første gang i 1974, så... ja. (PS: Jeg skjønner synspunktene dine veldig godt, Kai. Jeg er jo Palacefan og følger med i engelsk fotball. Jeg ønsker jo også at noen kunne blåse Top-4 til helv..) |
| Tilbake til toppen | |
| CpfcSKb | |
![]() Registrert medlem #55 Registrert: 6. sep 2005, 15:21Sted: Fyllingsdalen Innlegg: 11 | Gullet ska hem!!!!! |
| Tilbake til toppen | |
| Snorre | |
![]() Registrert medlem #24 Registrert: 1. mar 2005, 21:47Sted: Sotra / Bergen Innlegg: 45 | Jeg skåler for den! Med gullpils!!! |
| Tilbake til toppen | |
| CpfcSKb | |
![]() Registrert medlem #55 Registrert: 6. sep 2005, 15:21Sted: Fyllingsdalen Innlegg: 11 | Nå går vi for Europa også! Fra Glasgow til Athen by. Fra Friele til Sarkozy. Hele Europa vet at gullet skal hem. Gullet skal hem osv... |
| Tilbake til toppen | |
| christian | |
nettredaktør![]() ![]() Registrert medlem #1 Registrert: 14. aug 2006, 23:34Sted: Oslo Innlegg: 393 | Jeg viste for et år siden at jeg ikke er noen stor Brann-supporter, men må jo selvsagt innrømme at gullet er velfortjent i år. Blir også gøy å følge med på UEFA-cupen med Brann, som på gode dager spiller fin fotball. Puh, den satt langt inne |
| Tilbake til toppen | |
| Inge | |
![]() ![]() Registrert medlem #2 Registrert: 13. feb 2005, 22:22Sted: Hakadal Innlegg: 30 | Jeg må vel også bare gratulere Brann med seriemesterskapet i år! Dere er suverene f.t. og dette klarer ikke engang dere å rote bort. Dessuten kan det se ut som om mitt Rosenborg har tatt over det som tradisjonelt har vært Branns domene; spillere som underpresterer, krav om trenerskifte og administrasjon som roter og krangler. Vel, vi kommer nok tilbake! Og dere må gjerne synge Gullet skal hem alt hva remmer og tøy kan holde. Innerst inne vet dere alle at hvis gullet i norsk serie har et hjem så er det Lerkendal i Trondheim!! [ Endret 6. okt 2007, 22:49 ] |
| Tilbake til toppen | |
| Mats Ramo | |
Trønder![]() Registrert medlem #10 Registrert: 16. feb 2005, 21:49Sted: Trondheim Innlegg: 9 | HUff , brann kommer til å rote det bort nok en gang! Jeg skal egenhendig spandere pils på alle bergenserne når det blir supportercup om de vinner. |
| Tilbake til toppen | |
| Mats Ramo | |
Trønder![]() Registrert medlem #10 Registrert: 16. feb 2005, 21:49Sted: Trondheim Innlegg: 9 | og ja Inge , det er to stadioner som gullet hører hjemme på og det er selhurst og lerkendal. Men en seremoni på begge stadionene virker fjerne nå |
| Tilbake til toppen | |
| Kai | |
![]() ![]() Registrert medlem #22 Registrert: 28. feb 2005, 15:05Sted: Oslo Innlegg: 418 | Det blir vel erklært offisiell høytidsdag med fri for alle den dagen Brann tar hjem seriegullet? Jeg hadde aldri trodd det men faktisk ser det ut som om det går veien for dem i år. Unner jeg Brann å vinne? Både og. De er Norges beste lag denne sesongen - ingen tvil om det, men tenk bare hvor vanvittig kjepphøye bergenserne blir framover. Huffameg! |
| Tilbake til toppen | |
| Gå til side << |
|