Forum

Crystal Palace Supporters Scandinavia >> Forum >> Alt annet >> Fotball-verden
Hvem blir seriemester 07 og hvorfor? << Forrige tråd | Neste tråd >>
Gå til side   <<       Start ny tråd
Moderatorer: christian, Kåre, Kenneth, Anders, Bjørn, Kai, Inge, Tor Ø Denne tråden er nå stengt
Forfatter Post
Inge
15. jan 2007, 14:34

Registrert medlem #2
Sted: Hakadal
Kom igjen da, Kai
Lei av RBK?! Nei, det kan jeg overhodet ikke forstå. Det er jo noe trygt og forutsigbart i det at gullet gis til et lag. Praktisk er det også. Og så slipper vi at Norge dummer seg ut mot lag som Åtvidaberg, Mlada Boreslav etc..

Vi var jo i overkant rause i 2005 da vi lot et av Oslolagene vinne serien med den laveste poengsummen ever. Kanke holde på sånn.
Vi får uansett håpe at det er et jævla bra fotballag som vinner serien i år. Så har vi alle preferanser i retning av hvem det bør eller ikke bør være. Og siden jeg er trønder og var på Lerkendal første gang i 1974, så... ja.

(PS: Jeg skjønner synspunktene dine veldig godt, Kai. Jeg er jo Palacefan og følger med i engelsk fotball. Jeg ønsker jo også at noen kunne blåse Top-4 til helv..)
Tilbake til toppen
CpfcSKb
2. okt 2007, 12:07
Registrert medlem #55
Sted: Fyllingsdalen
Gullet ska hem!!!!!
Tilbake til toppen
Snorre
3. okt 2007, 12:20
Registrert medlem #24
Sted: Sotra / Bergen
Jeg skåler for den! Med gullpils!!!
Tilbake til toppen
CpfcSKb
5. okt 2007, 10:57
Registrert medlem #55
Sted: Fyllingsdalen
Nå går vi for Europa også!

Fra Glasgow til Athen by.
Fra Friele til Sarkozy.
Hele Europa vet at gullet skal hem.
Gullet skal hem osv...
Tilbake til toppen
christian
6. okt 2007, 11:39
nettredaktør

Registrert medlem #1
Sted: Oslo
Jeg viste for et år siden at jeg ikke er noen stor Brann-supporter, men må jo selvsagt innrømme at gullet er velfortjent i år. Blir også gøy å følge med på UEFA-cupen med Brann, som på gode dager spiller fin fotball. Puh, den satt langt inne
Tilbake til toppen
Nettsted
Inge
6. okt 2007, 22:48

Registrert medlem #2
Sted: Hakadal
Jeg må vel også bare gratulere Brann med seriemesterskapet i år! Dere er suverene f.t. og dette klarer ikke engang dere å rote bort.
Dessuten kan det se ut som om mitt Rosenborg har tatt over det som tradisjonelt har vært Branns domene; spillere som underpresterer, krav om trenerskifte og administrasjon som roter og krangler. Vel, vi kommer nok tilbake!

Og dere må gjerne synge Gullet skal hem alt hva remmer og tøy kan holde. Innerst inne vet dere alle at hvis gullet i norsk serie har et hjem så er det Lerkendal i Trondheim!!

[ Endret 6. okt 2007, 22:49 ]
Tilbake til toppen
Mats Ramo
7. okt 2007, 23:35
Trønder
Registrert medlem #10
Sted: Trondheim
HUff , brann kommer til å rote det bort nok en gang!
Jeg skal egenhendig spandere pils på alle bergenserne når det blir supportercup om de vinner.
Tilbake til toppen
Mats Ramo
7. okt 2007, 23:36
Trønder
Registrert medlem #10
Sted: Trondheim
og ja Inge , det er to stadioner som gullet hører hjemme på og det er selhurst og lerkendal. Men en seremoni på begge stadionene virker fjerne nå
Tilbake til toppen
Kai
8. okt 2007, 12:25

Registrert medlem #22
Sted: Oslo
Det blir vel erklært offisiell høytidsdag med fri for alle den dagen Brann tar hjem seriegullet? Jeg hadde aldri trodd det men faktisk ser det ut som om det går veien for dem i år.

Unner jeg Brann å vinne? Både og. De er Norges beste lag denne sesongen - ingen tvil om det, men tenk bare hvor vanvittig kjepphøye bergenserne blir framover. Huffameg!
Tilbake til toppen
Gå til side   <<       Start ny tråd

Gå til:     Tilbake til toppen

Distribuer denne tråden: rss 0.92 Distribuer denne tråden: rss 2.0 Distribuer denne tråden: RDF