Forum

Crystal Palace Supporters Scandinavia >> Forum >> Crystal Palace >> Crystal Palace FC
Billettkjøp << Forrige tråd | Neste tråd >>
Start ny tråd
Moderatorer: christian, Kåre, Kenneth, Anders, Bjørn, Kai, Inge, Tor Ø
Forfatter Post
Jan Henrik
24. nov 2010, 20:53
Siter
Registrert medlem #61
Sted: Bærum
Hei.
Har tenkt meg en runde i England i påsken og blant annet få med meg Doncaster-Palace og Palace-Leeds.
Er noen år siden jeg var over sist. Hvordan er det med billettkjøp nå? Nett vs. tlf?
Og hvordan går jeg frem for å få tak bortebilletter? (vil nødig gå i samme fella som sist da jeg endte på hovedtribuna i stedet for Palacesvingen på The New Den. Skumle greier...).
Håper noen kan dele av sin visdom her!

Jan Henrik
Tilbake til toppen
Kai
25. nov 2010, 17:36
Siter

Registrert medlem #22
Sted: Oslo
Ring over. Det er det enkleste. Bortebilletter legges ut noen uker i forveien men det blir neppe utsolgt borte mot Doncaster.
Tilbake til toppen
Jan Henrik
26. nov 2010, 19:32
Siter
Registrert medlem #61
Takk skal du ha Kai.
Tilbake til toppen
Kenneth
27. nov 2010, 12:29
Siter

Registrert medlem #33
Spennende tur det der Jan Henrik!

Jeg anbefaler også at du bestiller togbilletter/bussbilletter så tidlig som mulig, da det er meget store pris forskjeller. Hvis du kjøper på dagen er det langt over Norske priser.
Spurte en Engelskmann om togprisene mens jeg bodde der, og han sa at det er ingen som skjønner noe av den prisinga.

Jeg anbefaler også å se på leiebilpriser, det kan bli mye billigere, dog med venstrekjøring!

Og som Kai skriver så fylles det nok ikke på bort seksjonen i Doncaster, så det er nok ikke sikkert du trenger å kjøpe på forhånd. Men greit å være sikker.
Tilbake til toppen
Jan Henrik
28. nov 2010, 18:08
Siter
Registrert medlem #61
Takk Kenneth.
Hadde tenkt å leie bil. Det koster relativt lite, så lenge jeg ikke legger meg over i høyre kjørefelt vel og merke...
Tilbake til toppen
Kenneth
29. nov 2010, 10:16
Siter

Registrert medlem #33
Hehe.. Da anbefaler jeg å kjøpe med forsikring, da kan du gjøre hva du vil!

Jeg kjørte mye bil i England den perioden jeg bodde der, uten problemer. Du er såpass oppmerksom på at det er venstre kjøring at du kommer fort inn i det.
Dog anbefaler jeg GPS hvis du skal inn i London med bil.
Tilbake til toppen

Hurtigsvar:

Start ny tråd

Gå til:     Tilbake til toppen

Distribuer denne tråden: rss 0.92 Distribuer denne tråden: rss 2.0 Distribuer denne tråden: RDF