Forum

Crystal Palace Supporters Scandinavia >> Forum >> Alt annet >> Fotball-verden
[avstemming] Grattis Viking! Odd eller Bryne? << Forrige tråd | Neste tråd >>
Start ny tråd
Moderatorer: christian, Kåre, Kenneth, Anders, Bjørn, Kai, Inge, Tor Ø Denne tråden er nå stengt
Forfatter Post
christian
5. nov 2006, 20:00
nettredaktør

Registrert medlem #1
Sted: Oslo
Får gratulere Viking med god innsats i dag og også med perfekte resultater på Hamar og i Kristiansand! Hadde vært noe trist med et så viktig lag i Adeccoligaen neste år, men kanskje tabellen lyver jo ikke...

Men hvem spiller Tippeliga 2007 av kvaliklagene Odd og Bryne?

Holder vel en liten knapp på Odd, men de har ikke akkurat imponert i det siste...
Tilbake til toppen
Nettsted
Bjørn
6. nov 2006, 12:55

Registrert medlem #23
Sted: Kongsberg
Etter å ha sett 2 kamper, med Bryne i år. trur jeg dette blir den jevneste kvalikken siden VIF - Sandefjord. Tipper Bryne slår et særdeles tafatt Odd lag. Kansje ikke det jeg håper, men sån trur jeg det blir.
Tilbake til toppen
Kai
6. nov 2006, 15:39

Registrert medlem #22
Odd er opplagt det beste laget, men er jo i forferdelig form. Tror dette kan bli jevnt men holder en knapp på Odd.
Tilbake til toppen
Bjørn
6. nov 2006, 22:18

Registrert medlem #23
jeg greier ikke å se det som så opplagt. Odd har ikke vinni siden august!!! Og møter et Bryne lag som på sitt beste er etter min mening til å slå Odd i sin nåværende form. Men om Odd greier og reise kjæringa, og spille som et Tippeliga lag er saken grei. Eller Bryne slipper seg ned på nivået de hadde mot Tuil. Nivået i Tippeligaen har reist i fra siden 99 og 00 da Sif og Vif rykket ned etter kvalik. Men nå ser det ut som det gjevner seg ut igjen.
Tilbake til toppen
Bjørn
8. nov 2006, 21:14

Registrert medlem #23
Bjørn skrev ...

jeg greier ikke å se det som så opplagt. Odd har ikke vinni siden august!!! Og møter et Bryne lag som på sitt beste er etter min mening til å slå Odd i sin nåværende form. Men om Odd greier og reise kjæringa, og spille som et Tippeliga lag er saken grei. Eller Bryne slipper seg ned på nivået de hadde mot Tuil. Nivået i Tippeligaen har reist i fra siden 99 og 00 da Sif og Vif rykket ned etter kvalik. Men nå ser det ut som det gjevner seg ut igjen.

Jeg veit om en som kan være glad han ikke satsa på oddsen...
Tilbake til toppen
christian
9. nov 2006, 10:14
nettredaktør

Registrert medlem #1
hehehe. 4-0 til Bryne i returoppgjøret gir sikkert brukbare odds, Bjørn
Tilbake til toppen
Nettsted
Start ny tråd

Gå til:     Tilbake til toppen

Distribuer denne tråden: rss 0.92 Distribuer denne tråden: rss 2.0 Distribuer denne tråden: RDF