Forum

Crystal Palace Supporters Scandinavia >> Forum >> Alt annet >> Fotball-verden
Bli bedre enn Rosenborg og vinn! << Forrige tråd | Neste tråd >>
Start ny tråd
Moderatorer: christian, Kåre, Kenneth, Anders, Bjørn, Kai, Inge, Tor Ø Denne tråden er nå stengt
Forfatter Post
Inge
23. okt 2006, 22:38

Registrert medlem #2
Sted: Hakadal
Kjære Tor Ø! Nå har Tørum annonsert at gullet skal deles ut i Trondheim neste helg etter seier mot Viking. Jeg går ikke akkurat å håper på Vikingseier, men uavgjort holder for RBK. Mye av sympati for mine venner fra Rogaland, men også fordi Viking hører med i norsk toppfotball. Dere kan jo ende opp med kvalikkamp mot Bryne. I vikarbyråligaen passer først og fremst Molde, og et eller annet lag til.. Men det er ikke akkurat noen drømmeavslutning på sesongen, Rosenborg og Brann.... Lykke til!

Bjørn: Jeg skjønner jo at utrolig mange fotballpunch i Norge synes det hadde vært hyggelig med en annen seriemester enn Rosenborg. Men da må jo det være en klubb som er bedre enn Rosenborg. Vi kan ikke ha sånn tulleserie som i fjor hvor det minst dårlige laget vant serien. Jeg håper at norske toppklubber nå løfter seg og henger med, og byr på stabil konkurranse neste år.
Tilbake til toppen
Inge
23. okt 2006, 22:39

Registrert medlem #2
Sted: Hakadal
mja... den skulle vel egentlig være tilsvar på en annen side...
kan du flytte over Chris..
Tilbake til toppen
Start ny tråd

Gå til:     Tilbake til toppen

Distribuer denne tråden: rss 0.92 Distribuer denne tråden: rss 2.0 Distribuer denne tråden: RDF