| Crystal Palace Supporters Scandinavia >> Forum >> Alt annet >> Fotball-verden | ||
| RBK seriemester | << Forrige tråd | Neste tråd >> | |
| Gå til side << |
|
| Moderatorer: christian, Kåre, Kenneth, Anders, Bjørn, Kai, Inge, Tor Ø | Denne tråden er nå stengt |
| Forfatter | Post |
| christian |
|
nettredaktør![]() ![]() Registrert medlem #1
Det bør være plass til to lag til i serien, mener jeg. For få som det er i dag, og jeg tror, som [... mm... husker ikke hvem] nevnte for en tid tilbake, at med en todelt serie, må noen alltid kjempe mot nedrykk. Noe av konsekvensen kan bli at man da henter de ofte utskjelte etablerte utlendingene som gir kortsiktig gevinst. Kanskje ville flere våget å satse på unge lokale talenter dersom man ikke hadde trengt å spille på risiko hele tiden, og med det sakte men sikkert utviklet høyere kvalitet i egen stall, noe som siden vil gjøre tippeligaen større. Middelhavsfarere har også en funksjon |
| Tilbake til toppen |
|
| Snorre |
|
![]() Registrert medlem #24
Registrert: 1. mar 2005, 21:47Sted: Sotra / Bergen Innlegg: 45 |
Vår gamle venn Ron Noades nevnte i et TØVete intervju at han ville, hvis han hadde fått bestemme alt, selge alle spillerne og bygge et stort stadionanlegg "på rekordrask tid". Man kan jo mene hva man vil om denne uttalelsen, men han har et godt poeng tross alt. Det er klubbene som besitter et storstadion, i byer med stort innbyggertall, som har det store fortrinnet i forhold til andre lag. Et stort og flott anlegg tiltrekker seg folk, som igjen gir penger i kassen, som igjen gir bedre spillere, som gir resultater, som igjen gir mer penger osv. Klubber som har store og flotte anlegg vil dominere norsk fotball i årene som kommer tror jeg. At Viking er nede i en bølgedal tross Viking stadion tror jeg er en forbigående nedtur. Molde nevnes ikke da de har altfor få innbyggere til å danne et slagkraftig grunnlag. Både Brann, RBK, Viking, Start og Vålerenga tror jeg vil profittere på dette. |
| Tilbake til toppen |
|
| Gå til side << |
|