| Crystal Palace Supporters Scandinavia >> Forum >> Crystal Palace >> Crystal Palace FC | ||
| Fellestur: Palace - Millwall 16. oktober! | << Forrige tråd | Neste tråd >> | |
| Gå til side >> |
![]()
|
| Moderatorer: christian, Kåre, Kenneth, Anders, Bjørn, Kai, Inge, Tor Ø |
| Forfatter | Post |
| christian | |
nettredaktør![]() ![]() Registrert medlem #1 Registrert: 14. aug 2006, 23:34Sted: Oslo Innlegg: 393 | Kampoppsettet for kommende sesong ble offentliggjort i dag, det finner du her: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_div_1/fixtures/default.stm Det bringer tankene til en fellestur for å se Palace! Bortsett fra turen i 2003 har fellesturene stort sett bestått av to-tre av oss, men nå som klubben har vind i seilene, optimisme, nye eiere, ny manager, osv. bør forholdene ligge til rette for en tur der flere deltar! Jeg foreslår derfor at denne tråden brukes til å diskutere aktuelle kamper. Til høsten har vi f.eks. hjemmekamp mot Millwall 16. oktober! Garantert god stemning og minst 20000 på Selhurst! Tirsdagen etter er det bortekamp mot Norwich, hvilket skal være et av høydepunktene når det gjelder bortekamper. Påsken er også en fin tid for fotball: Lørdag 16. april (dagen før palmesøndag) møter vi Scunthorpe hjemme. Påskeaften er det bortekamp mot Doncaster (kanskje ikke like aktuelt...) Andre påskedag (25. april) er det hjemmekamp mot Leeds! Mye folk og stor stemning vil jeg anta. Andre forslag? [ Endret 4. sep 2010, 07:13 ] |
| Tilbake til toppen | |
| Kenneth | |
![]() ![]() Registrert medlem #33 Registrert: 13. mar 2005, 21:08Sted: Oslo Innlegg: 395 | Bra tråd Christian! Millwall hjemme og Norwich borte hørtes meeeeget interessant ut for min del.. jeg er jo på balløya på den tiden så for meg er det jo null problem angående transport etc.. jeg stiller opp på den hvertfall.. |
| Tilbake til toppen | |
| Ørn | |
![]() Registrert medlem #77 Registrert: 5. feb 2007, 09:17Sted: Bergen Innlegg: 55 | Millwall-kampen 16. oktober stemmer jeg for. |
| Tilbake til toppen | |
| Oystein | |
oystein![]() Registrert medlem #82 Registrert: 13. jul 2007, 09:59Sted: Trondheim Innlegg: 237 | Millwall frister mest, men er åpen for alternativer(hjemme, eller bortekamp spiller ikke så stor rolle) |
| Tilbake til toppen | |
| Anders | |
Anders![]() ![]() Registrert medlem #26 Registrert: 5. mar 2005, 17:10Sted: Oslo Innlegg: 194 | Kunne tenkt meg å bli med på en tur. Millwall høres bra ut. |
| Tilbake til toppen | |
| Kenneth | |
![]() ![]() Registrert medlem #33 Registrert: 13. mar 2005, 21:08Sted: Oslo Innlegg: 395 | Fly koster 889,-kr t/r fra fredag 15.10.2010 - 20.10.2010 med Norwegian fra Gardermoen. Det bør vel folk klare å hoste opp? Hotell i området er jo veldig billig også, Jurys inn er både bra og billig.. Ingen flere som har synspunkter rundt disse kampene/datoene? Kai: kjenner du noen som kan fikse oss en rundtur på stadion etc? |
| Tilbake til toppen | |
| christian | |
nettredaktør![]() ![]() Registrert medlem #1 Registrert: 14. aug 2006, 23:34Sted: Oslo Innlegg: 393 | Millwall-kampen høres veldig bra ut, spør du meg Klar for den! Eneste jeg er litt avventende med, er om dette er en potensiell tv-kamp og kan bli flyttet... Eller er hele programmet for tv-høsten på Sky klart? Så det definitivt blir denne datoen? |
| Tilbake til toppen | |
| Kenneth | |
![]() ![]() Registrert medlem #33 Registrert: 13. mar 2005, 21:08Sted: Oslo Innlegg: 395 | kanskje på tide å oppdatere litt her.. tiden flyr og billetter blir ikke billigere jo nærmere man er avreise.. Ørn, Christian, Oystein, Anders og Kenneth ser ut som er interessert. noen forslag til avreise og hotell? |
| Tilbake til toppen | |
| Kenneth | |
![]() ![]() Registrert medlem #33 Registrert: 13. mar 2005, 21:08Sted: Oslo Innlegg: 395 | Forslag: fly t/r OSL: ca 1000-1200kr pr.pers Jurys inn croydon fredag 15.okt-søndag17.okt = 927kr totalt for rommet hotell Norwich ca 1000-1200 kr totalt for rommet fra søndag-onsdag fly og overnatting pr.pers blir på ca 2000,- |
| Tilbake til toppen | |
| Ørn | |
![]() Registrert medlem #77 Registrert: 5. feb 2007, 09:17Sted: Bergen Innlegg: 55 | Skulle gjerne vært med på denne fellesturen, men ser nå at jeg er invitert i bryllup i London av alle steder denne helga, så blir vel kanskje vanskelig å få dette med seg... Får prøve å komme meg med ved neste anledning som byr seg istedenfor. PS: Forferdelig svakt å legge bryllupet til akkurat denne helga! |
| Tilbake til toppen | |
| Gå til side >> |
![]()
|