| Crystal Palace Supporters Scandinavia >> Forum >> Crystal Palace >> Crystal Palace FC | ||
| Fellestur: Palace - Millwall 16. oktober! | << Forrige tråd | Neste tråd >> | |
| Gå til side << >> |
![]()
|
| Moderatorer: christian, Kåre, Kenneth, Anders, Bjørn, Kai, Inge, Tor Ø |
| Forfatter | Post |
| Kai | |
![]() ![]() Registrert medlem #22 Registrert: 28. feb 2005, 15:05Sted: Oslo Innlegg: 418 | Bestill med twin bed, så får dere hver deres seng Gode muligheter for at jeg slenger meg med på denne. |
| Tilbake til toppen | |
| Anders | |
Anders![]() ![]() Registrert medlem #26 Registrert: 5. mar 2005, 17:10Sted: Oslo Innlegg: 194 | Gikk inn på bestillingen nå, men får ikke velge type seng der. Står bare spacious room suitable for two adults. |
| Tilbake til toppen | |
| Oystein | |
oystein![]() Registrert medlem #82 Registrert: 13. jul 2007, 09:59Sted: Trondheim Innlegg: 237 | Ring/send mail og be om twin bed, evt 3, eller 4 manns rom... |
| Tilbake til toppen | |
| Anders | |
Anders![]() ![]() Registrert medlem #26 Registrert: 5. mar 2005, 17:10Sted: Oslo Innlegg: 194 | Spacious Room with 1 double & 1 single bed - Suitable for a maximum of 3 adults or 2 adults & 1 child (under 12 yrs) Har også endret til to personer nå. |
| Tilbake til toppen | |
| Anders | |
Anders![]() ![]() Registrert medlem #26 Registrert: 5. mar 2005, 17:10Sted: Oslo Innlegg: 194 | Så blir det tur på Leeds vs Palace også: fr 03 des 2010,SK1461 Oslo Gardermoen - København Kastrup,Terminal 3 Avgang: 06:10 fr 03 des 2010,SK539 København Kastrup,Terminal 3 - Manchester International Apt,Terminal 1 Avgang: 08:25 sø 05 des 2010,SK542 Manchester International Apt,Terminal 1 - København Kastrup,Terminal 3 Avgang: 19:10 sø 05 des 2010,SK1474 København Kastrup,Terminal 3 - Oslo Gardermoen Avgang: 22:45 |
| Tilbake til toppen | |
| Kenneth | |
![]() ![]() Registrert medlem #33 Registrert: 13. mar 2005, 21:08Sted: Oslo Innlegg: 395 | mastern sitter løst ser jeg Anders:-) skulle gjerne vært på den! får desverre ikke til det. Er det ingen som skal på Norwich kampen i forbindelse med FELLESTUREN mot Millwall hjemme? Christian, kan du endre navn på tråden så folk er klar over at det er denne helga det blir tur? |
| Tilbake til toppen | |
| Kenneth | |
![]() ![]() Registrert medlem #33 Registrert: 13. mar 2005, 21:08Sted: Oslo Innlegg: 395 | Frede kommer med på turen også, Da teller vi 6-7 stk, begynner dette å bli meget bra oppmøte.. Kai, får du skaffe barnevakt å bli med! gjelder deg også Noer! |
| Tilbake til toppen | |
| Espen | |
Espen![]() Registrert medlem #4 Registrert: 14. feb 2005, 23:40Sted: Oslo Innlegg: 132 | Da har jeg bestilt hotell/fly fra 15. - 17. oktober. Ankommer jurys inn fredag kveld. Er litt sær og foretrekker enerom. Forøvrig er det ønskelig at vi avtaler et felles opplegg kampdagen. Antar det er ønskelig med felles kampbillett bestilling slik at vi sitter i nærheten av hverandre!? Flere som ankommer fredag kveld? Gleder meg! |
| Tilbake til toppen | |
| Kenneth | |
![]() ![]() Registrert medlem #33 Registrert: 13. mar 2005, 21:08Sted: Oslo Innlegg: 395 | Herlig lesing Espen! Klare for tur: Anders Øystein Frede Kenneth + Frue Espen Fredrik Christian? Kai? (Ørn skipper bryllup selvsagt) Felles kampbillett må vi klare å få til, kjedelig å sitte hver for seg. Holmsdale lower? forslag? Vi snakket om Norsk flagg med palace skrift på årsmøte, kanskje få til dette og? Det varer for alltid! Hvis noen er kjente i området så foreslår jeg også at vi stikker på en liten pub til pub runde også! Andre som har forslag? |
| Tilbake til toppen | |
| Fredrik | |
![]() Registrert medlem #127 Registrert: 19. jan 2010, 17:00Sted: Bergen Innlegg: 38 | Jeg har nå bestilt tur sammen med 2 kamerater som også er klar for sin første kamp på Sellhurst park. Vi lander på Gatwick 19.30 fredag kveld og blir til tirsdag kveld. Det eneste som mangler nå er i grunn kampbilletter |
| Tilbake til toppen | |
| Gå til side << >> |
![]()
|