| Crystal Palace Supporters Scandinavia >> Forum >> Supporterklubben >> Nyheter | ||
| Supportercupen 2010 | << Forrige tråd | Neste tråd >> | |
| Gå til side >> |
![]()
|
| Moderatorer: christian, Kåre, Bjørn, Kai, Inge |
| Forfatter | Post |
| christian | |
nettredaktør![]() ![]() Registrert medlem #1 Registrert: 14. aug 2006, 23:34Sted: Oslo innlegg: 261 | Nyhetsartikkel Atter en gang skal vi forsvare Palace-fargene i Supporterunionens årlige Supportercup. Årets turnering går av stabelen lørdag 5. juni og skal for første gang finne sted på "Snarøya Sportsklubbs nymoderne og flotte anlegg på Fornebu i Bærum kommune". Snarøya SKs anlegg består av kunstgress- og naturgressbaner, så dere som har holdt dere unna turneringen av frykt for å få Voldsløkkas grus i skrubbsårene, har med andre ord ingen unnskyldning for ikke å stille opp! Vi håper på flest mulig Palace-spillere så vi kan nå målet om avansement fra gruppespillet. Gi "lyd" dersom du vil være med! meg på facebook |
| Tilbake til toppen | |
| christian | |
nettredaktør![]() ![]() Registrert medlem #1 Registrert: 14. aug 2006, 23:34Sted: Oslo innlegg: 261 | Jeg har i hvert fall satt av datoen! Dermed én bekreftet deltaker så langt meg på facebook |
| Tilbake til toppen | |
| christian | |
nettredaktør![]() ![]() Registrert medlem #1 Registrert: 14. aug 2006, 23:34Sted: Oslo innlegg: 261 | Mer om turneringen kan dere lese på Supporterunionens sider: http://supporterunionen.no/index.php?option=com_content&view=article&id=444:invitasjon-til-supportercupen-2010&catid=1:latest-news meg på facebook |
| Tilbake til toppen | |
| Oystein | |
oystein![]() Registrert medlem #82 Registrert: 13. jul 2007, 09:59Sted: Hosle innlegg: 101 | Jeg blir med i år også Christian www.facebook.com/oorheim |
| Tilbake til toppen | |
| Kai | |
![]() ![]() Registrert medlem #22 Registrert: 28. feb 2005, 15:05Sted: Oslo innlegg: 233 | Jeg stiller også! |
| Tilbake til toppen | |
| kenneth | |
![]() Registrert medlem #33 Registrert: 13. mar 2005, 21:08Sted: Oslo innlegg: 152 | Jeg håper alle Palace fans som har muligheten til å stille markerer denne datoen i sin kalender. Dette er en fantastisk dag med mye moro! Vi trenger din deltakelse for å gjennomføre dette, uansett fotball ferdigheter. Jeg stiller med mannskap om det er nødvendig som vanlig. Da er vi 4 stk som har meldt sin interesse. kommer du??? |
| Tilbake til toppen | |
| Oystein | |
oystein![]() Registrert medlem #82 Registrert: 13. jul 2007, 09:59Sted: Hosle innlegg: 101 | Om noen trenger et sted å bo (inkl. transport til/fra cup), så bare spør meg Dette skal være en cup for alle - ikke bare for oss som bor på Østlandet! www.facebook.com/oorheim |
| Tilbake til toppen | |
| Jan Henrik | |
![]() Registrert medlem #61 Registrert: 23. nov 2005, 11:49Sted: Oslo innlegg: 6 | Jeg er desverre opptatt. Men lykke til! |
| Tilbake til toppen | |
| christian | |
nettredaktør![]() ![]() Registrert medlem #1 Registrert: 14. aug 2006, 23:34Sted: Oslo innlegg: 261 | Foreløpig er vi altså bare 4 stykker... Ikke bra. Kom igjen folkens! meg på facebook |
| Tilbake til toppen | |
| Espen | |
Espen![]() Registrert medlem #4 Registrert: 14. feb 2005, 23:40Sted: Oslo innlegg: 58 | Jeg er med i år! Håper flere ørner melder seg på! |
| Tilbake til toppen | |
| Gå til side >> |
![]()
|